kalken Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 jeg har da lagt in BF2 på nytt, men sliter da med å finne ut ogsen man logger på en annen account enn å lage ny? er det bare jeg som er blind eller er det ikke mulig?
kalken Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 ah retrieve account ja fant det nå takker, nå følte jeg meg dum
FPShooter Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor skal folk på død og liv slette profiles/brukerkotoene når de reinnstalerer BF2? Det er jo helt unødvendig. Når du avinnstallerer spillet kommer det jo spesifikt opp spørsmål om du vil beholde den/de. Hvorfor slette den? Den ligger jo et annet sted på HD så man ikke skal slette den ved et uhell heller.
Brian Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor skal folk på død og liv slette profiles/brukerkotoene når de reinnstalerer BF2? Det er jo helt unødvendig. Når du avinnstallerer spillet kommer det jo spesifikt opp spørsmål om du vil beholde den/de. Hvorfor slette den? Den ligger jo et annet sted på HD så man ikke skal slette den ved et uhell heller. 6516061[/snapback] Hvis det tar lang tid å logge på kontoen, så kan det lønne seg å slette den og deretter retrive den. Går mye raskere å logge på da
kalken Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 vel desverre måtte jeg formatere PCen glemte å si det:)
Steina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ja, man formaterer som regel systempartisjonen (der Windows lå) før man installerer Windows. @ FPShooter: Profiler ligger på Mine Dokumenter, på systemdisken\partisjonen, den man formaterer. Man kan kopiere ut den, men like så greit å slette den siden det sikkert ligger mye bullshit inni den om du har lagt inn mod's som du ikke skal legge inn mere. @ Brian_N: Man trenger ikke slette og retrive for å få innloggingen raskere. Det er bare å fjerne serverloggen over servere du har vært på. Se hvorden HER
iDude Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvis det tar lang tid å logge på kontoen, så kan det lønne seg å slette den og deretter retrive den. Går mye raskere å logge på da 6516084[/snapback] Javel? Ellers er det jo et tips å legge følgende inn i skrivebords-shortcuten (i tillegg til det andre som står der): +playerName <ditt nick> +playerPassword <ditt passord> +restart Det skal logge deg inn automatisk med ditt battlefield 2 nick. +restart opsjonen skipper i tillegg intro-filmene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå