Gå til innhold

Hvor lang tid tar det til at varen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiSann..

Jeg bestilte Battlefield 2 Deluxe Edition hos play.com Tordsag den 13.Juli..

Det koster 17.99£

Det jeg lurer på er:

Hvortid får jeg varen?

Takk for alle svar på forhånd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delivery usually takes 3-5 working days from date of posting, but may take longer if circumstances beyond our control disrupt postal services.

:thumbup:

Skrevet
HeiSann..

Jeg bestilte Battlefield 2 Deluxe Edition hos play.com Tordsag den 13.Juli..

Det koster 17.99£

Det jeg lurer på er:

Hvortid får jeg varen?

Her er valutakursene til tollvesenet: link

13.07: 17,99 * 11,50 = 206,88 :nei:

Akkurat over 200 kronersgrensa. Det kan bli en dyr og veldig sen forsendelse dette. Hvis du ikke har flaks i tollen hadde det nok lønt seg å bestille fra Norge.

Skrevet (endret)

Mest sannsynlig vil det ta 2 uker+. Play.com var raske ein gang i tiden, men no i det siste har folk fra heile verden hatt motsatt erfaringer. Eg bestilte eit knippe filmer for 2 uker siden, disse kom fram etter 12 dager. Hver film kostet under 200,- så noe trøbbel med tollen blei det ikkje. Men siden varen din overskrider 200,- så må du nok regne med noen ekstra dager. Men du kan jo vere heldig da,sjølv om eg tviler ;)

Endret av Mala
Skrevet (endret)
Siden varen kostet over 200kr (tollgrensa) tar det nok en god stund lengere. :)

6515267[/snapback]

Jeg kan jo nevne att jeg kjøpte en pakke som veide 50 kilo og kostet 12 000kr fra england for en måned siden. Varen var fremme på døra mi etter 1 1/2 virkedag fra den blei sendt.

Den blei sendt med DHL.

Imponert! :)

PS: ikke har jeg fått noen toll papirer heller :p

Endret av o(O)phus
Skrevet

Hmm, så pakker på 16.99 £ går gjennom tollen nå? Hadde en pakke på 17£ som ble stoppet en gang, ble temmelig forbanna da, ettersom den maks kan ha vært 5 kroner over grensen. Er jo helt hull i hodet at den grensen fremdeles er på 200...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...