Reached Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Ahh gleder meg til dette kommer ut Multiplayer delen hadde bare blitt utrolig fett.
O.J Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Spillet er jo nødt til å komme på pc, hvis det ikke er annonsert allerede.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Greitnok Valve ble inspirert av Prey men de kunne vært "litt" mer kreativ enn å lage ett spill som faktisk heter Portal. Jeg kunne tenkt meg denne teknologien brukt f.eks i å oppdage nye verdener ute i verdensrommet. Gå gjennom ett sort hull eller lag ett mystisk og skremmende spill basert på Event Horizon filmen. Altså ett skip kommer utfor ett sort hull som er direkte koblet til helvete bokstavelig talt. Man kunne også tatt for seg Bermudatrianglet med denne teknologien. Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag 6518373[/snapback] Hæ? Tolker jeg deg rett så har vi hatt slike portaler så langt tilbake som til Diablo 2 Doom 3 har en portal til helvete, du kan jo leke deg med den? Det som lages her er "real-time" portaler som oppfører seg ganske realistisk og slikt, sånne portaler som du gir uttrykk for å tenke på er jo loadscreen-greier. Endret 21. juli 2006 av Slettet+214asdf125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå