Gå til innhold

TES: Hva er den beste itemen du har funnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Vekker denne tråden til live igjen da jeg fant et høyst merkverdig våpen her om dagen. En øks med ikke mindre enn 65 i dmg! Eier vilt. Har ikke brukt koder, kun OOO 3.1 moden. Fant den i echo-minene.

7991263[/snapback]

Hvor mye har du i Blunt? Battle Axe of Sparks skal vel egentlig ikke være så übergod, det er en helt generisk forhekset øks.

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden til live igjen da jeg fant et høyst merkverdig våpen her om dagen. En øks med ikke mindre enn 65 i dmg! Eier vilt. Har ikke brukt koder, kun OOO 3.1 moden. Fant den i echo-minene.

7991263[/snapback]

Hvor mye har du i Blunt? Battle Axe of Sparks skal vel egentlig ikke være så übergod, det er en helt generisk forhekset øks.

7992638[/snapback]

 

Det spørs jo. Etter OOO har jo noen våpen merkverdig forbedret seg. og andre ikke fult så mye. men vil tippe han/hun har høy blunt:d

 

Edit: så på nicket. og det ser ut som en gutt/han.

Endret av JomT
Lenke til kommentar
husker ikke helt hvilke items det var, bare at det var en ring og en amulet, tilsammen hadde jeg ivertfall 70% damage reflection, var litt morsomt og sitte og se på at folka jeg sloss mot drepte seg sjøl

8000229[/snapback]

 

hehe hadde tilsammen 100% jeg og det er morsomt. hører mange sier det ikke går og ha 100% til sammen uten cheats men det går faktisk

Lenke til kommentar

Ja mine beste... Om ikke beste men kuleste blit vel:

 

Skullof Corruption

Ingen spesielle stats men kan gjøre en død NPC om til en Zombie.

 

Wabbajack

Gjør finden din til en random creature for 30 sec. Kan føre til døden for deg men.... :dribble:

 

Skeleton Key

+40 i security

 

Goldbrand

22 fire dmg på hit.

 

Oghma Infinium

+ 10 i 3 forskjellige stats

 

Helm of Oreyn Bearclaw

Rating: 7.5

Health: 3750

Weight: 14

Value: 3350

Enchantment:

Fortify Agility 10pts

Fortify Endurance 10pts

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden til live igjen da jeg fant et høyst merkverdig våpen her om dagen. En øks med ikke mindre enn 65 i dmg! Eier vilt. Har ikke brukt koder, kun OOO 3.1 moden. Fant den i echo-minene.

7991263[/snapback]

Ikke for å betvile din ærlighet, men kan du forklare meg hvordan du er istand til å bære en vekt som oppgis i 6 sifferet anntall uten cheats/koder?

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden til live igjen da jeg fant et høyst merkverdig våpen her om dagen. En øks med ikke mindre enn 65 i dmg! Eier vilt. Har ikke brukt koder, kun OOO 3.1 moden. Fant den i echo-minene.

7991263[/snapback]

Ikke for å betvile din ærlighet, men kan du forklare meg hvordan du er istand til å bære en vekt som oppgis i 6 sifferet anntall uten cheats/koder?

8066263[/snapback]

Det er for at han bruker en mod som heter "carry all you want". Jeg bruker også den moden :) .

Lenke til kommentar

Da beklager jeg min uvitende frekket på det sterkeste. Synes det bare ble litt mistenklig når han påpekt at han ikke jukset også kunne han bære så ufattelig mye. Skal prøve å gjøre litt mer research før jeg trekker forhastede slutninger ved neste annledning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...