Gå til innhold

Hitman 2 hopper ut til windows

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter hitman 2, og så blir skjermen svart (slik den blir i et par sekunder før spillet starter) og så hopper den ut i windows igjen. har prøvd flere skjermkortdrivere.

Hitman 2 Demoen funket fint.

Noen som har noe peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

hehe. .dere har nok begge to jalla-versjon av spillet :smile: et lite tips som jeg kan hoste frem uten at jeg blir bannlyst og kjeppjaget fra forumet:

"host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host"

MvH

Beret

Skrevet

Quote:

"host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host"

MvH

Beret

*Host, kremt*, man får gjerne en feilmelding om cd hvis det er problemet, *harke, hoste* dessuten er det ikke no som skal "fikses" på den mest vanlige "uoffisielle" versjonen.

(har jeg hørt av en kamerat da :wink:)

AtW

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

joda.. den første jalla-utgaven av spillet *hosteharkespy* var med !HOOOOOOST! en jalla-.exe fil.. En fake "sprekk".. Så kom det hark hark to-tre jalla-exer til som var feik, og tilslutt kom den riktige .exe fila ut.. bare å finne den riktige så går nok alt greit! sa muttern.

beret

Gjest Slettet-AJEeMGoB
Skrevet

Kjøpte Hitman2 i går. Har samme problemet. Skjermen blir svart og går tilbake til Windows.

Dritt :sad:

Svarene her er noe uforståelige for meg. Hva menes med jalla?

Skrevet

Med JALLA utgaven menes den utgaven som gjør at man pådrar seg en svært smittsom hoste, med medførende halskløe, og i ekstreme tilfeller også dovenskap.

Gjest Slettet-AJEeMGoB
Skrevet

Er det jalla utgaven jeg har da?

Som sagt, kjøpt for kr. 399.90 i går.

Gjest Slettet-AJEeMGoB
Skrevet

Jeg hadde problemer med å starte opp spillet. Fikk bare svart skjerm og så tilbake til Windows.

Til slutt installerte jeg nyeste driverversjon til både skjermkort og lydkort, samt aller siste versjon av Dirext X (8.1b).

Så endelig etter en del timers leting etter driver og installering var jeg i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...