2bb1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hei! Min mor satt på jobben her en dag, og slettet kontakte (delete - OK) osv. Hun redigerte også noen for å få system, altså alle kontakter med etternavnet fyst osv. Men, problemet ligger i det at plutselig var adresseboken vekke, og 2 såkalte dataeksperter har vært å sett på det uten å få det til. Når hun prøver å legge til kontaktene på nytt, kommer det: "Denne kontakten finnes allerede". Hvordan løser man det problemet? Hadde vært rått om noe her fikk det til, men ikke dataeksperter. Mvh Torbjørn.
2bb1 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 (endret) Bumper denne da jeg skulle ha visst det fortest mulig. Endret 18. juli 2006 av 2bb1
nomore Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvilken Windows/Outlook Express versjon kjører hun? Eg bruker ikke selv adresseboken der daglig, men prøvde nå allikevel å fremprovosere feilene du beskriver, uten hell. Bla kan eg fint opprette flere kontakter med samme navn. Eg ville prøvd å eksportere de, og deretter importere de i en helt ny adressebok. Outlook Express og Windows adressebok har aldri, og blir aldri, noe kjent for å være brukendes dersom man har et godt antall eposter/kontakter. Noe som kan være tilfelle hos dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå