Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kalde katoder til pc.. bruke på ped?


Sweet

Anbefalte innlegg

hei..

 

satt og funderte lit over om man kunnne bruke kalde katoder som er ment for pc på en moped?? hadde vært ltit stilig om det var mulig.

 

Fordi det er jo bare 5V og 12V som skal kobles inn. Eller, 12V er det vel.

 

Har en inverter fra sunbeam for 2 katoder, og 2 stykk blå..

 

 

funkerdette om jeg kobler fra abtteriet med en bryter på? og isolerer selvfølgleig.

 

 

//Sweeet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv 2stk gule kald katoder på min TSX. Har festet de rett under tankdekslene. Lyser opp HELE motoren og bakken rundt! Blir jævlig bra=)

 

Satte 2stk blåe kald katoder på TSX-en til en kamerat av meg. De blå-katodene lyser utrolig godt=) brukte foresten kun de 10cm katodene!

Har prøvd 20cm på en RS125 bak over bakstillinga. Ble bra, men de gule-katodene lyste ned på den kromme-skjermen. Det ga ikke nok gjenskinn ifra seg.

Hvis man har svart skjerm bak hadde det vært mye kulere!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

jeg har en grå og svart TZR 05 mod, som jeg tenkte at jeg skulle lakere i gul å svart, altså la det svarte være svart å det gråe bli gult, men uansett, hvilke katholder, dioder burde jeg velge? farge? gul?

 

så på www.dioder.no at dem hadde kit med fjernkontroll, fikk med en gang en liten forkjærlighet for dette, noen som vet noe omdet? funker det fett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...