Gå til innhold

Genial ny sikte måte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle vet at men må høyreklikke ved bruk av awp og alle andre snipere, før man skyter.

Men jeg har en god metode (gjelder også andre våpen)

- Ta øverste hjørne på en post it lapp der det er litt lim og riv det av i ønsket størrelse

- Ta den pitte lille lappen og fest hvor crosshairet er

- Høyreklikk og skyt, hold inne skyteknappen dersom du ikke treffer og bruk lappen som crosshair.

-Gjelder også alle andre våpen dersom det er veldig lyst eller veldig mørk og hvor du ellers ikke ser crosshairet.

- Du vil fort se at treffsikkerheten øker dramatisk :love:

Enjoy! :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle vet at men må høyreklikke ved bruk av awp og alle andre snipere, før man skyter.

Men jeg har en god metode (gjelder også andre våpen)

- Ta øverste hjørne på en post it lapp der det er litt lim og riv det av i ønsket størrelse

- Ta den pitte lille lappen og fest hvor crosshairet er

- Høyreklikk og skyt, hold inne skyteknappen dersom du ikke treffer og bruk lappen som crosshair.

-Gjelder også alle andre våpen dersom det er veldig lyst eller veldig mørk og hvor du ellers ikke ser crosshairet.

- Du vil fort se at treffsikkerheten øker dramatisk  :love:

Enjoy!  :cool:

6507697[/snapback]

Haha, men jeg ville ikke gjort det på en LCD skjerm da, siden det kan vere vanskelig å få vekk limet :w00t:

Skrevet

Vet ikke om denne kun virker ved dual monitor oppsett men uansett;

viss du drar pilen over på andre skjermen som du ikke spiller på og inn igjen der du spiller, så vil selve pilen kunne brukes som sikte i cs.

Skrevet

Haha, men jeg ville ikke gjort det på en LCD skjerm da, siden det kan vere vanskelig å få vekk limet  :w00t:

6507705[/snapback]

Bare ta litt spytt i sedet da... :yucky:

men det er ikke så kraftig lim... :ermm:

Skrevet
Som sagt det virker ikke på awp. Man må aime for å treffe med awp. Men måten er genial med auto og scout.

6507994[/snapback]

åja... trodde det skjedde med awp også... :ermm: men jeg er så dårlig at jeg aldri får råd til awp heller :cry:

Skrevet

Dette er vel ikke så veeeldig revolusjonerende; folk som liker å jukse har jo gjort dette på ulike måter i mange år. Enklere på CRT-skjermer dog; der kan man jo bare sette en liten prikk med tusj og så bare vaske den bort senere.

Skrevet
Dette er vel ikke så veeeldig revolusjonerende; folk som liker å jukse har jo gjort dette på ulike måter i mange år. Enklere på CRT-skjermer dog; der kan man jo bare sette en liten prikk med tusj og så bare vaske den bort senere.

6508354[/snapback]

Kjipt viss ikke prikken går bort da.

Skrevet

Det er jo fordelen med CRT-skjermer da; siden den er av glass så er det bare å gnukke ivei med sprit o.l. for å fjerne flekker hvis man ikke er smart nok til å bruke en marker som lar seg fjerne med fingeren ;)

Skrevet (endret)
Det er jo fordelen med CRT-skjermer da; siden den er av glass så er det bare å gnukke ivei med sprit o.l. for å fjerne flekker hvis man ikke er smart nok til å bruke en marker som lar seg fjerne med fingeren ;)

6508517[/snapback]

eller hvis man har en slik whiteboard tusj som kan vaskes vekk ;)

Edit: det var vel det du mente :ermm:

Endret av Erelend

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...