Gå til innhold

Hunter-gear, talents osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hunter-tråden er linka til i stickyen øverst.

 

Spec 31/20/0 nå, respec til 5/31/15 når du dinger 60.

 

Skaff deg gear som f.eks. Black Dragonscale-settet mens du levler og diverse andre blues, så er du godt forberedt til å begynne å raide.

 

Skaff deg 2xDawn's Edge og enchant de med +15 agi. Om du har råd/gidder så kan du skaffe 2xBoneslicing Hatchets når du dinger 60 og enchante de med +15 agi, med mindre du går rett inni et raidguild og får free epix da.

 

Edit:

 

Mens du levler så gå etter gear med agi(AP&crit)/sta/int/spi, in that order.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Hunter-tråden er linka til i stickyen øverst.

 

Spec  31/20/0 nå, respec til 5/31/15 når du dinger 60.

 

Skaff deg gear som f.eks. Black Dragonscale-settet mens du levler og diverse andre blues, så er du godt forberedt til å begynne å raide.

 

Skaff deg 2xDawn's Edge og enchant de med +15 agi. Om du har råd/gidder så kan du skaffe 2xBoneslicing Hatchets når du dinger 60 og enchante de med +15 agi, med mindre du går rett inni et raidguild og får free epix da.

 

Edit:

 

Mens du levler så gå etter gear med agi(AP&crit)/sta/int/spi, in that order.

6502305[/snapback]

 

 

Tusen takk. Det hjalp mye. Har 15 Agility på Trash Bladet mitt. Er både fint og supert.

Lenke til kommentar
Ikke mekk dawn's edge til hunter, de kan ikke forsvare pricetagen. Skaff heller IBS(25agi) eller 2x BSHs ;)

 

Edit: Skal snart ta i bruk Stoneraven på min hunter, kongevåpen. Eneste forskjellen på det og Ice Barbed spear er 6agi og STR.

6510462[/snapback]

Om jeg ser en hunter med IBS så er det /mock.

Velg for all del bua i reward.

 

Dawn's Edge er verdt pengene, forutsatt at du har litt til overs. Skal tross alt ikke byttes ut før du komme i et hardcore-guild, er kjekt å ha skikkelig gear mens du levler også.

Lenke til kommentar

jeg fant heartseeker på AH for 5g så jeg kjøpte den og valgte ibs, enchanta 15 agi på ibs (dette var før det fantes 25 agi enchant) og når jeg dinga 58 fikk jeg Carapace Spine Crossbow på mitt første strat UD run så jeg angrer ikke i det hele tatt at jeg valgte ibs, kongevåpen for hunters.

kort sagt så brukte jeg 5g på en grei crossbow isteden for 100g+ for mats til dawns edge (som jeg faktisk kan lage selv, er axesmith), noe jeg syns var veldig greit.

så E-ton, ibs er et veldig godt valg for hunters til reward fra AV, crossbowen er jo også bra selvfølgelig, men man har flere andre ranged våpen som er nesten like bra, og når man dinger 58 er carapace spine X-bow og Ancient Bone Bow lett å få tak i.

Endret av Ickz
Lenke til kommentar

Huff! IBS er ikke et kongevåpen for hunters!

Bloodseeker er det beste ranged våpenet pre Majordomo når man sammenligner pris, tiltak og DPS. Overlegent.

Tullete å bruke penger på BoE epics når BS holder like høy DPS.

Og siden man er hunter bør ranged DPS være hovedfokuset ditt.

 

For melee skaffer du deg 2x DE, 2x BSL, Barbarous Blade, Peacemaker, eller 2x Cho'Rush

Lenke til kommentar

2x Dawn's Edge..

 

2% crit, og thats it..

 

2x Bone Slicing..

 

52 ranged attack power, 0.5% crit, 100health

 

Ice Barbed Spear:

 

42 ranged attack power, 0.4% crit, 200health

 

Eller kan jeg nevne at..

 

Fahrad's Reloading Repeater er like bra som Bloodseeker, og nesten like tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...