Gå til innhold

Problemer med innstallering/uinnstallering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Sliter med et problem som gjelder innstallering og uninnstallering. Her er problemet. Jeg starter opp installshield og så kommer denne meldingen opp:

Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications. If the error still occurs... yadiyadiyada...

Error Code: -5009 : 0x8002802b

Error Information:

>Ctor\ObjectWrapper.cpp (163)

>Ctor\ObjectWrapper.cpp (402)

>Kernel\Component.cpp (1163)

>Kernel\CABFile.cpp (389)

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1541)

PAPP:Titan Quest

PVENDOR:Iron Lore (##ID_STRING32##)

PGUID:412B69AF-C352-4F6F-A318-B92B3CB9ACC6

$11.50.0.42618

@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 1842.31889

Det hele begynte med Titan Quest og når jeg skulle innstallere det, nå har det "smittet" opptil flere av innstallerne slik at jeg blant annet ikke kan få fjernet spill.

Har prøvd å uinnstallere både Alcohol 120 og Daemon, men problemet er der fortsatt. Håper på raskt svar.

Edit: Ja jeg har googlet, og fant bare tak i en svensk luring som hadde samme prob med demoen. Ellers:

DirectX up-to-date

Bruker Norton 06

PC spec

Athlon 64 3400+

2048 ddr 3200

250 gb + 120 gb + 250 GB

7.1 Envy Digital

X800XT PE

Endret av Rage_Hunter
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*bumpbump* Trenger hjelp her :)

6588113[/snapback]

Har du prøvd å restarte maskinen din? >.<

Men: Prøv å oppdatere windows installer. Det _KAN_ hende det hjelper.

Jeg har hatt et liknende problem en gang, men da var det slik at windows installer aldri ga noe som helst tegn fra seg i det heletatt.

Skrevet

Hehe siden dette skjedde for noen uker siden så ja, reboot har skjedd ;) Hmm, kan hende er noe i det du sier om windows installer, kan guide meg hvordan gjør det?

Skrevet

Først sjekker du kontroll panel/control panel -> Legg til/Fjern programmer/add/remove programs og ser om det ligger der. Etter det kjører du CrapCleaner (ccleaner eller hva dere kaller det) og da burde det funke!

Skrevet
Først sjekker du kontroll panel/control panel -> Legg til/Fjern programmer/add/remove programs og ser om det ligger der. Etter det kjører du CrapCleaner (ccleaner eller hva dere kaller det) og da burde det funke!

6593110[/snapback]

Windows installer er i legg til/fjern programmer, men når jeg skal til å fjerne det, får jeg beskjeden at alt jeg har installert kanskje blir ubrukelig... :cry: Er det safe å uinstallere den mon tro? Blir den reinstallert med en gang jeg setter i Titan Quest igjen f.eks?

• 2 uker senere...
Skrevet
Yay, fant ut hva det var. Måtte bare dra på commonfiles (fellesfiler) -> installshield og finne runtime og slette det som var :) Vips alt funker. Titan quest :w00t:

6598039[/snapback]

hei

hvor finner jeg den common fila?

jeg finner den ikke :(

Hater detta problemet!

hvorfor må det skje feil med pc... :cry::cry:

Skrevet

Dra på fellesfiler (commonfiles hvis du har engelsk) -> installshield. Her finner du frem runtime ved enten å lete som en gal eller å søke. Slett mappen. Voilá ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...