Gå til innhold

VLC error på nedlasta filmklipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lasta ned et filmklipp gjennom torrent side, og dette er første gangen jeg får slik error beskjed. Er det selve filen? Jeg har kjørt hele og den funker fint. Angående error beskjeden så kommer den igjen uansett hva jeg trykker på.

image1if7.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er vel ikke lov å snakke om det her! raportert

EDIT: det er feilpostet også

6498292[/snapback]

Spørs vel på han lastet ned.. Ikke sikkert det er ulovlig..

Det er vel selve filmen, hvis det ikke kommer når du spiller av andre filmer..

Skrevet
Jeg lasta ned et filmklipp gjennom torrent side, og dette er første gangen jeg får slik error beskjed. Er det selve filen? Jeg har kjørt hele og den funker fint. Angående error beskjeden så kommer den igjen uansett hva jeg trykker på.

image1if7.gif

6496745[/snapback]

Får den samme meldingen av og til, spesielt hvis jeg prøver å åpne en fil som ikke er lastet ned 100% enda. Det er etter min erfaring bare å trykk NO så fungerer alt som det skal. Litt plagsomt kanskje, men det fungerer.

Skrevet

6498292[/snapback]

Hvorfor kan vi ikke snakke om det her, og hvorfor er posten feipostet? Det er da virkelig ikke ulovlig å snakke om BitTorrent her på forumet :)

Goscinny ;)

Skrevet

6498292[/snapback]

Så hvis jeg laster ned en familiefilm med uTorrent er det ulovlig? Slutt å lek moderator.

Skrevet

Poenget er at ting blir ikke autoamtisk ulovlig selv om det er lastet ned. Ting har gått fremover de siste årene. Jeg har faktisk hørt rykter om at en fruktbedrift tilbyr lovlig nedlasting av musikk. Teknologien er fantastisk.

Det finnes nemlig lovlige filer på torrent også. Mange av dere må slutte å være så fordømt forhåndsdømmende. 99% av dere som klikker på sånt er akkurat like ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...