zaico Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har nå børstet støv av mine gamle Diablo 2 cder, og tenkte å starte en ny ladder character. Men hvilke build er det som regjerer for tiden? Sist jeg spilte så var jeg lightning mage, og det fungerte bra helt til Hell. Hvilke builds er bra, og ikke sliter med immunites?
Ciwie Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du finner mange gode guides her: http://strategy.diabloii.net/
zaico Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Da har jeg startet min Necro, bruker commander builden som jeg fant på den siden mr Ciwie linket til. Er bare kommet til midten av act 2, men den fungerer som bare juling, ser også for meg at denne vil fungere når jeg kommer til Hell, da jeg ikke bare gir en type skade! Noen andre som fortsatt spiller?
fargoth Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Noen andre som fortsatt spiller?Jeg spiller, og brukeren g@bb@ spiller.
Shamron Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vi spiller.... www.clankoh.org Join oss da vel? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå