Marvil Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Fikk i oppdrag å "rense" en PC siden noen hadde vært litt ivrige på nettet, og kom da på etterpå at det er en stund siden jeg har gjort slikt.. Hva anbefales av programvare nå om dagen..? Tenkte på; RegCleaner AdAware mer..?
wil Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hei. Ja og rydde opp datamaskiner/rense dem er ganske artig. Har gjort det mange ganger selv. Jobben min det faktisk. Vel, vel nå vet jeg ikke hva den personen sin pc har av programvare fra før, men eksisterer det Antivirus og brannmur på maskina fra før? Hvis ikke det finnes kan det være greit å ha med. Ad-aware er et program som er hyppig brukt til å fjerne Spyware ja. Ellers kan det være lurt å gå innom msconfig en tur Start->kjør. Skriv: msconfig Så trykker du på oppstart. Der finner du alle programmene som starter samtidig som Windows. Der samles det ofte mange programmer som man ikke trenger å ha der. Fjern alle unødvendige programmer og ting du mener er unødvendig. Det jeg også bruker å gjøre er å gå innom Legg/Fjern Programmer. Der kan det også legge seg en og annen toolbar og litt forskjellig. Sånne ting skal selvfølgelig fjernes. Skal vi se. Se om jeg kommer på mer i farta her da. Jo. det som også kan gjøre at maskina går fortere er å fjerne alle lyder fra maskina, under lydinstillinger (tror jeg det heter på Norsk). Disse forslagene kan du bruke for å rydde opp på en datamaskin. Kommer for øyeblikket ikke på mer, men du har no iallefall en begynnelse her. Lykke til.
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ad-Aware Spybot - Search and Destroy Anti-virus programmer Start - Kjør - Skriv chkdsk Diskdefragmentering
Matias Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 - CCleaner - Easycleaner - NOD32 - Perfect Disc - SpyBot - Ad-Aware - RegSupreme Pro 1.1 Dette er nå de programmene jeg bruker.
joacim2004 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 CCleaner Ad-Aware Spyware Doctor Registry Mechanic De bruker jeg og de anbefales på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå