genetex Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Ja NÅ hadde det lagget jada jada jada, men tror dere at folk om 5 år gidder kjøpe wow om det har ca samme grafikk?
Ulf Isaksen Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Ja NÅ hadde det lagget jada jada jada, men tror dere at folk om 5 år gidder kjøpe wow om det har ca samme grafikk? 6544601[/snapback] wannabe retrofolka ja. men wow har da ganske bra grafikk nå også. virker ikke så halvveis som mange nye spill med så "fansy" grafikk. ikke mye plagsomme grafikkbugs heller
mad_arab Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Og det er også sant at WoW om en stund vil få grafikk-oppgraderinger. WoW vill nok se mye ut som det gjør i dag. Men rundere og mykere i kantene med økt polygon antall. Samt muligheten for litt bumpmapping, nye skarpere teskturer og sånt der det skulle passe. 6493175[/snapback] Sikker på det? Jeg ville nesten tro at de snart sluttet å tenke på grafikk, og heller bare hadde et lite team til å holde spille igang med nødvendige forandringer. Så setter de resten av folkene sine på å lage oppfølgeren med mye bedre grafikk på alt.
Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Tror wow grafikk vil være up to date rimelig lenge. Wow er ikke et top end spill med syk grafikk, men er mye fin lore osv.
efikkan Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Min mening er at grafikken i WoW ikke er bra. Jeg synest det er for lav poly-count, kantete modeller og noen steder for dårlige teksturer. Nå er riktig nok ikke grafikk det viktigeste i spill, og så er jeg veldig pirkete på detaljer.
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Dersom du lurer på om grafikken er bra, se hvor stygge mesteparten av rustningene er. Ser ut om som om alt er kjøpt på Brio-leketøybutikk. Da er det stort sett såkalte "clown-suit" rustninger jeg tenker på, de som bare tar på seg masse forskjellige enkeltdeler. Det gjør egentlig de aller fleste som ikke raider.
World Of Warcraft Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hadde vært kult om grafikken i WoW en dag blir like bra som i introvideoen 6490259[/snapback] nei... for da hadde ingen PC klart å kjøre det
Marti Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 So true, men HVIS det hadde gått, hadde det vært utrolig kult ;p .
MrLee Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hadde vært kult om grafikken i WoW en dag blir like bra som i introvideoen 6490259[/snapback] nei... for da hadde ingen PC klart å kjøre det 6619847[/snapback] Å si idag at ingen PC hadde klart å kjøre det, er like dumt som feiltolkningen av da Bill Gates angivelig sa "640k ought to be enough for anybody" i 1981... hvis du forstår hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå