PsychoDevil98 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hei Etter ca. 5 minutter med bf2-spilling, fryser alt seg. Plutselig kommer denne meldingen opp. Hva er galt? Det ser ut som, av meldingen, at det er noe galt med softwaren min, og at jeg ikke har installert hw riktig. Jeg har prøvd å reinstallere driverne til mine komponenter, men da til ingen nytte. Jeg har også prøv en systemgjenoppretting, men heller ikke det hjalp. Har ikke hatt dette problemet før, selv om jeg har overklokket. Da denne meldinge inntraff, var maskinen ikke overklokket. Kan en defekt komponent være skyld i denne feilmeldingen, grunnet litt overklokking? Min HW: 7800gt @ 425/1115 A64 3200+@ 2,3 Ghz PC2700 @193Mhz Dette har vært stock en stund nå, utenom CPU. Har ikke testet andre spill Kan noen hjelpe meg med dette problemet?? Endret 14. juli 2006 av PsychoDevil98
halola Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 http://support.microsoft.com/?kbid=329284&sd=RMVP Høres ikke bra ut
PsychoDevil98 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Så, det er CPU eller minne som har gått i vasken? Minne mitt er litt gammel, har tenkt å kjøpe nytt nå. Ser ikke lovende ut dette. Har rett og slett ikke peiling på hva jeg skal gjøre nå. Har instillingene i bios på det det skal være
PsychoDevil98 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Har tenkt teste noen andre minnebrikker, for å se om det er minnet som er gåent. Snedig at det kun forekommer i bf2, og ikke andre spill. Tråden kan flyttes siden den ikke har så mye med bf2 å gjøre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå