Gå til innhold

Grunnen til at det er så lite jenter på hw


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hva gjør egentlig damer når de skal ha det gøy?

6484668[/snapback]

Det får vi nok aldri vite. :(

6491392[/snapback]

En del av de samme tingene som menn driver med.

6491501[/snapback]

 

Og det er? :D

Lenke til kommentar
Hva gjør egentlig damer når de skal ha det gøy?

6484668[/snapback]

Det får vi nok aldri vite. :(

6491392[/snapback]

En del av de samme tingene som menn driver med.

6491501[/snapback]

 

Og det er? :D

6491647[/snapback]

 

utenom maslov pyramiden "5 essensielle behov"

virker som de har sjeldent gjenger, vanlige gjenger, derimot så har de mobil lista si fulle av nummer til taxi sjåfører etc

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva gjør egentlig damer når de skal ha det gøy?

6484668[/snapback]

Det får vi nok aldri vite. :(

6491392[/snapback]

En del av de samme tingene som menn driver med.

6491501[/snapback]

 

Og det er? :D

6491647[/snapback]

 

utenom maslov pyramiden "5 essensielle behov"

virker som de har sjeldent gjenger, vanlige gjenger, derimot så har de mobil lista si fulle av nummer til taxi sjåfører etc

6491781[/snapback]

 

Bingo! Etter at hanndyret har gnagd armen av ved skulderleddet, for ikke å vekke Sirkeline, så tar han med en tilfreds mine og med sin gjenværende hånd frem mobben og med nesen finner snarveien til redningen. :w00t:

Lenke til kommentar
Dette er hovedsaklig en arena for personer av det manlige kjønn og hvis dere vil komme i kontakt med kvinner finnes det mange fine forum for det =)

6485448[/snapback]

Javel?

Noen grunn til det?

Dette er jo ikke en kontakttjeneste, men jeg syns igrunn jentene er for "tamme" på forumet! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette er hovedsaklig en arena for personer av det manlige kjønn og hvis dere vil komme i kontakt med kvinner finnes det mange fine forum for det =)

6485448[/snapback]

Javel?

Noen grunn til det?

Dette er jo ikke en kontakttjeneste, men jeg syns igrunn jentene er for "tamme" på forumet! ;)

6492380[/snapback]

 

Lame ... :)

Lenke til kommentar
Merkelig innstilling enkelte gutter har om at alt jenter er interessert i er kjedelig/pysete/femi/ mens alt gutter digger er råtøft :ermm:  Folk er jo forskjellige. Fins jo gutter som liker å sminke seg og jenter som liker å mekke.

6493097[/snapback]

 

Har en guttekompis som liker å sminke seg, og en jente kompis som liker og mekke, hun har faktsik mekket en god del for han som liker å sminke seg :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Lame ... :)

6492395[/snapback]

Det var ikke det jeg mente, jeg mente at hvis det var noe de lurte på om bil, pc, kamera, whatever, de burde ikke være redde for å spørre!

Noe jeg tror en del er ;)

6492646[/snapback]

 

Kan være noe idet. Kanskje jenter generelt er for redde for å bli oppfattet som dumme, og derfor holder tilbake. Det er ikke å komme forbi at enkelte kommer med rimelig saftige tilbakemeldinger :innocent: Ikke at det gjør noe for gutta, de virker å ta slike som en humoristisk utfordring, mens jentene blir såret og gir opp.

 

Så ender de opp som pantertanter som lover deilig sex og vold til helgen, men det blir bare med volden.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...