GoUrmet Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg kjøpte meg sin episodes: Emergence, jeg har spilt gjennom det nå. det tok meg 7 timer, Altfor kort for et spill som koster såpass! så tenker jeg. Ok, det er slik at man kjøper en grunnpakke, så kommer det nye episoder som man laster ned. Men etter hva jeg forstår så er det ikke slik. eller er det slik? Hvis det er slik at jeg må kjøpe 1 og 1 episode for 19.99$ så er det virkelig ikke verdt det. Men jeg kan si at spillet var morro:) driver og tester ut arena tingen. Spørsmålet: Må man kjøpe 1 og 1 episode av spillet eller har jeg betalt for alle episodene nå? takk for svar! -Knar
KongRudi Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er litt negativ til Episodic content. Slik jeg ser det så er det egentlig expansion-packs, eneste forskjellen er at de har kuttet ut det første leddet, altså spillet.. Ja, jeg tror du må kjøpe neste episode for å se hvordan det går videre i spillet. :-(
M@R7!N Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 150kr for mye for et spill som varer 7 timer? Jeg er dog imot episode content jeg også, men hvis det bare kostet 20dollar på steam er det ikke akkurat dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå