Gå til innhold

Butikker i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hvis man ser bort fra elgigantene Expert, Elkjop etc, etc - er det riktig å si at det kun er Datakjeden (Komplett) og Mamoz som er situert i Trondheim og som har ordentlig og bredt utvalg av hardware og service i Trondheim?

 

Da mener jeg det heftigste innen nye grafikkort, hovedkort, caser og lignende. Med andre ord et litt mer avansert tilbud og ekspertise enn el-varehusene?

 

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man ser bort fra elgigantene Expert, Elkjop etc, etc - er det riktig å si at det kun er Datakjeden (Komplett) og Mamoz som er situert i Trondheim og som har ordentlig og bredt utvalg av hardware og service i Trondheim?

 

Da mener jeg det heftigste innen nye grafikkort, hovedkort, caser og lignende. Med andre ord et litt mer avansert tilbud og ekspertise enn el-varehusene?

 

Jan

6483108[/snapback]

 

 

 

http://www.amentio.no:80/Default.aspx :thumbup:

Lenke til kommentar

Ligger en databutikk i kongensgate. Gamle pc1 som nå heter pc-senteret eller noe i den duren. I tillegg ligger HH-data i fjordgata, men dit vil man helst ikke gå om man ikke er helt nødt. Sist men ikke minst ligger datakompaniet(.no) i teknostallen. Kommer ikke på noen flere i farta nå.

 

Simen

Lenke til kommentar
Nidarosdata og dathor har de lagt på røret?  Det var jo liksom de "hotte" sjappene på 90 tallet når jeg, var mest opptatt med å drikke øl på samfundet :)

6535878[/snapback]

 

Tror ikke de eksisterer, men så sitter jeg oftere og drikker øl på Samfundet enn jeg er ute og leter etter databutikker da. ;)

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...