KiD Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Skal kjøpe meg AMD XP 1800+ el. 2000+ og jeg trenger en god,billig og stillegående kjøler. Har sett på Silent Twin, men det var vist en del negative erfaringer med den + at den er litt dyr. Har dere noen andre forslag? Noe som ikke nødvendigvis koster så veldig mye, men som er akseptabelt stille? På forhånd takk!
SirMixaloT Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Heisann! Stille vifter = saktegående = ikke fullt så effektive. Det hjelper ikke hvor vridde bladene på viften er, derimot hjelper det godt med et kjølehode som har så stor overflate som mulig. :smile: AMD er prosessorer som trenger den kjølingen de kan få og da kan vel egentlig litt støy fra vifter ikke unngås. Det er like viktig med kabinett vifter som en god prosessorvifte! Jeg tar "kald" luft inn nede i fronten på kassen & frakter "varm" luft ut, oppe bak. Midt i kassen sitter prosessorviften, Mao. trengs det minst 3 vifter for denne prosessen. Vil ikke anbefale noen vifter, det er så mange å velge blandt. Anyway, lykke til!! _________________ He rka ndule gein nsi gnat ur. Ik kem er en 255bo ks taver! [ Denne Melding var redigert av: SirMixaloT på 2002-10-16 23:18 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå