Gå til innhold

Anarchy Online: Ny organisasjon rekruterer-RK2clan


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har lenge vært interessert i å joine en bra org, men har problemer med å finne en som passer meg så jeg tenkte at det var best å lage en selv... If you want somethin done, do it yourself!

Med bra organisasjon så betyr det for meg: -en bra balanse mellom gode/erfarne spillere og nybegynnere. Alle ha vært n00b for å bli profesjonel, sånn er det. Så det å le av noober er "fysj fysj"! (Man kan av og til lære noe nytt av noober.)

 

Det er som kjent mye intriger blant de erfarne spillerne i AO. Dette vil jeg unngå.

Derfor en president vil ikke ha så mye innflytelser i selve orgen. Organisasjonen vil bli styrt av de som blir Advisor/General, eller de som har høyest rang etter presidenten.

 

Kvalifikasjoner...

Som president i en ny opprettet organisasjon så er jeg i første omgang interessert i personer som har lyst til å være med på noe nytt helt fra starten av, altså fra scratch og i tillegg har en eller fler av disse skillsène:

- Spiller AO (RK 2, Rimor, Clan)

- Flink til å lage websider

- kan lage Org chat bot

- Kan skape en hyggelig, koselig og morsom atmosfære

- Sans for humor (Viktig!)

Du må ha minst 2 av disse skillsene for å komme i betraktning.

Alt annet relevant skills som du tror du kan bidrar med er også velkommen.

 

Litt om meg selv...

Jeg har spilt AO i snart 2 år, og har en (snart) lvl 215 Solitus Doctor, adv lvl 150-ish, en doctor til lvl 140-ish.

Som person så er jeg rettferdig, snill og koselig.

 

Målet er å ekspanderer orgen på lik linje med de veletablerte og mest kjente orgene i RK 2.

Orgen heter: Who are T.H.E.M og skal bli internasjonal, ikke mye å skryte av ennå, men du kan lese >mer her< .

 

Please send tells to me ingame or reply your aplication form in here and lets create our own story!

 

PS: Her er bilder av meg ingame.

post-57246-1152711932_thumb.png Meg gir Inobak lærepenge

post-57246-1152712617_thumb.png Meg på fest i Old Athen

post-57246-1152712544_thumb.png

post-57246-1152712379_thumb.png Meg som dragonslayer wannabie

...Mer dragonslaying

post-57246-1152712172_thumb.png

På møte med alle lederne i clan

post-57246-1152712330_thumb.png

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dømrade Clammere:P Omg Omg Omgz !!111oneoneone

 

Neida, flott initativ.

Det å skape en org fra begynnelsen av er ikke lett i disse tider, men stå på!.

 

Av egen erfaring anbefaler jeg å sette nye medlemmer på en "prøvetid" for å slippe de verste drama folkene.. Ingenting ødelegger en org mer enn intern krangel. Faste regler om fordeling av loot og sånnt er heller ikke dumt, samt å kun forfremme de man faktisk stoler på til ansvarsposisjoner.

 

Har desverre sett altfor mange organisasjoner kollapse på grunn av mangler i de 3 punktene jeg nevnte nå.

 

Lykke til

 

/telia

Lenke til kommentar

Det er riktig det du sier der. Har selv observert guilder som går i oppløsning eller delt i 2 pga intern krangling blant medlemmene, derfor er det viktig å bli kjent med folk som tenker likt som en selv, har samme målsetting osv.

Retards og idioter er ikke velkommen, de vil bli kicked etterhvert. Jeg setter heller pris på en low levels med bra personlighet enn en high lvl dust med maasse bra items som gjør at han/hun er 1337.

En snill Newbie med bra personlighet, samvittighet, bra moral og tålmodighet, vil etterhvert bli en leet spiller uansett, så lenge den personen har interessen så vil han/hun bli proff etterhvert med tiden.

 

Det som er bra med AO er at det er så mange som spiller, og det er kun 3 server. Så en har muligheten til å møte all slags type mennesker ingame, noe jeg synes er litt artig fordi jeg har opplevd ting i AO som reflekterer i det virkelige livet, som feks at mennesker er så mye mer merkbar individuelle,. Det finnes folk som man kan stole 100% på og slue folk som man bør ikke chatte med engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...