Gå til innhold

Ganske lei av dataspill, hva skal jeg gjøre nå?:p


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter eg lenge på dataen, så er det fort eg får dårlig samvittighet. Føler at det av og til er waste som du seier. Det "gir" deg ikkje så veldig masse. Altså det er ikkje så givende :p

 

Har du lite å gjere på ein dag, ta å tren. Jogging/intervall, styrketrening, sykling etc.

Finn på noko med venner. Skaff deg ein jobb (sommerjobb feks.) :)

 

Bur også i ei bygd med 2200 innbyggere og det er :thumbdown:

Endret av Elendil
Lenke til kommentar

Du kan jo lære deg å modifisere spillene isteden for å spille de. Registrer deg på www.spillmodding.no og les guidene der. Det gir deg et helt annet syn på spill når du vet hvordan de funker på innsiden, og hvordan du kan forandre på det. Du vil jo også lære noe nyttig, da det faktisk går an å få seg jobb der du lager dataspill.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Nå er jeg egentlig ganske lei av dataspill, å skulle ønske att jeg kutta ned å sitte så mye på data. Jeg spiller kanskje 2 timer dagen, men sitte på PCën og ser film etc. sikkert 8 timer eller mer..

 

Det er jo waste, og det suger og jeg gidder ikke det så mye mer egentlig, men det er jo så lite å finne på synest jeg! Bor på bygda, her er jo litt folk da, 20000 ca, så er ikke noen fortapt fjellskrent jeg bor i.

 

Nå har det også regnet de siste dagene, så badet og fks. kjøre rundt på mopeden funker ikke da, drukner jo nesten.

 

Noen som har en ide hva jeg kan gjøre på? Data/TV er jeg lei av (ok TV ser jeg ensten aldri på uansett), men jeg vet bare ikke hva jeg skal finne på. Gå til en kompis, tja, hjelper vell lite, de sitte vell bare å ser på TV eller spiller data:p

 

Kanskje bygge meg ett eller annet? hmmmmz, me needs forslag:p

6478037[/snapback]

 

Ok, seriøst da. Om du har så mye fritid at du kjeder ræva av deg, så kanskje du bør skaffe deg en jobb, tjene penger, spare til eget sted og bo, skaffe deg en dame, få unger, og så plutselig bli voksen og finne ut at du ikke lenger har åtte timer om dagen og kaste bort foran PC-en, og at all tiden du bruker på deg selv og fritidsaktiviteter blir en luksus.

 

Du kommer dit tidsnok, ta vare på all fritida du har nå og prøv å gjøre noe kreativt.

 

Var det bedre, Neppe? :w00t::w00t::w00t:

Endret av Rævalution
Lenke til kommentar

midi-keyboard til pc rimelig.

annet instrument.

sykle, skaff deg en mp3 spiller, gå turer, bare kom det ut, dvs vær ute litt om dagen i bevegelse gå ut av dine vanlige løyper plasser du har aldri vært før etc. samme med moped. noe du sikkert har gjort nok fra før.

reis til oslo, 300kr flybillett ta den en handletur. f.eks på på utested der, merk forskjell kom hjem igjen og føl deg snytt.

 

lær deg kampsport, noe trening utøyning som er avslappende kansje.

bibliotek Erling Loe bøkene er bare å anbefale på det sterkeste, så har du Ingvar Ambjørnsen og Lars Saabye Christensen. Prøv med Naiv Super av Erling Loe. Boka "L" for en i ditt ståsted.

 

lek med underbevisstheten, som meditasjon bare du hører på chill out music og ligger istedenfor å stresse og visualiserer du flyr etc.

 

battlefield2 er det beste tidsfordriv.

lær deg kansje å male?tegne, tegn av tegninger i blader, som har relativt enkle teknikker kansje det funker. lag mat, les oppskrifter. se om du finner/kommer over noe som passer deg.

Lenke til kommentar

Eller lag pizza, fordi ?

 

Min erfaring er at noen ganger blir man møkkalei av spill, man gjør andre ting. Man går ut på byen, henger med venner og treffer nye folk.

 

Å når du har hatt en liten "avkobling" fra spillene, så begynner fingra å klø til slutt.

 

Det er vel ikke unormalt er det vel ?

Lenke til kommentar

Lag noe god mat (trenger ikke være mer avanser enn en hjemmelaget gryterett eller pizza, men IKKE ferdigmat), og inviter noen venner over for å spise og spille kort etterpå. Gammeldagse brettspill (monopol, elns) funker også fantastisk.

Høres kanskje litt tamt ut, men jeg lover deg at plutselig har det blitt et fast innslag et par ganger i uka.

Lenke til kommentar
Ahaha, 800 folk:p Kan jo nesten ikke vere noe mye folk på din alder der ensten da. Da minsker også kjangsene for at der er bra damer. osvsov =/

6516727[/snapback]

Heeeeeelt feil! Er som regel på slike plasser de skikkelige bombene er gjemt. I tillegg er de ofte ikke like klar over det selv som på større steder. Men ofte må man være utenfra for å legge merke til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...