Gå til innhold

TES: Oblivion - Kan jeg kjøre det? :O


Anbefalte innlegg

Windows XP Service Pack 2

Jeg har en Pentium® 4 CPU 2.80GHz.

2.80 GHZ, 1024 MB ram.

Skjermkort: Radeon 9600 Series.

 

Ikke ta meg feil, Men jeg liker å prøve spilla før jeg kjøper de, så jeg lasta ned Oblivion og kjørte de med Deamon tools, Men det jeg fant ut var at jeg lagga noe sinnsykt!, Jeg satt Grafikken heeelt ned ingame men det lagga fortsatt sinnsykt.

 

Tror dere at det blir noe forskjell hvis jeg faktisk kjøper spillet og prøver det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows XP Service Pack 2

Jeg har en Pentium® 4 CPU 2.80GHz.

2.80 GHZ, 1024 MB ram.

Skjermkort: Radeon 9600 Series.

 

Ikke ta meg feil, Men jeg liker å prøve spilla før jeg kjøper de, så jeg lasta ned Oblivion og kjørte de med Deamon tools, Men det jeg fant ut var at jeg lagga noe sinnsykt!, Jeg satt Grafikken heeelt ned ingame men det lagga fortsatt sinnsykt.

 

Tror dere at det blir noe forskjell hvis jeg faktisk kjøper spillet og prøver det?

6476579[/snapback]

 

Tviler på det slutter å lagge om du kjøper spillet. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører Oblivion med nesten de samme specsene som du har listet, men med omegadriverne til 9600 kortet.

 

Så lenge du ikke forventer å skru alt av grafikkinnstillinger på maks og har en rimelig ryddig maskin så skal det gå greit.

 

Omega driverne finner du her hvis du vil prøve de.

 

PS! men kjøp spillet for all del.....støtt gode spill!!

Endret av savitri
Lenke til kommentar
Windows XP Service Pack 2

Jeg har en Pentium® 4 CPU 2.80GHz.

2.80 GHZ, 1024 MB ram.

Skjermkort: Radeon 9600 Series.

 

Ikke ta meg feil, Men jeg liker å prøve spilla før jeg kjøper de, så jeg lasta ned Oblivion og kjørte de med Deamon tools, Men det jeg fant ut var at jeg lagga noe sinnsykt!, Jeg satt Grafikken heeelt ned ingame men det lagga fortsatt sinnsykt.

 

Tror dere at det blir noe forskjell hvis jeg faktisk kjøper spillet og prøver det?

6476579[/snapback]

 

zomg, trur ikkje du skal sei at du baler med pirat kopiering :!:

 

uasnett, eg sitter med P4 640 3.0 Ghz, 1 gig ram og XFX 7600 Gt, og eg kjøre da NESTEN ( jahha, da e litt lagg ) perfekt med nesten alt på fullt ( + 1024 x 768 )

 

Eg veit at eg har problem med hk'et, som gjer at eg får berre halv-parten av ytelsen som eg skal ha ( eg får 8000 i 3dmark 03 :cry: ), men trur du skal kjøpe nytt skjermkort i SAME slengen som du KJØPER oblivion!

 

Oftopic: Kva som er vits med Oldblivion?? 40% av gleden du får frå oblivion er jo frå den nydelege grafikken!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...