xemacs Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ja.. du kan bruke pc-applikasjonen som heter noe sånt om Sony Ericsson Update Service eller noe...
samari Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S
HKS Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S 6485105[/snapback] Da har du gjort noe feil.... Applikasjonen skal ikke ha SIM-kort i når den oppdaterer.... Instrukser: 1. Lad telefonen opp 2. Når programmet gir deg beskjed om det... 3. Slå av telefonen, ta ut bateriet og SIM-kortet 4. Sett bateriet inn igjen 5. Slå på telefonen mens du holder C-knappen inne 6. Sony Ericsson Update Service sier fra når du kan slippe C-knappen 7. Oppdateringen kjøres.... Tar ca. 10 min (varierer på linjen din)
wiak Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Raptor,13/07-2006 : 22:53]funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S 6485105[/snapback] Da har du gjort noe feil.... Applikasjonen skal ikke ha SIM-kort i når den oppdaterer.... Instrukser: 1. Lad telefonen opp 2. Når programmet gir deg beskjed om det... 3. Slå av telefonen, ta ut bateriet og SIM-kortet 4. Sett bateriet inn igjen 5. Slå på telefonen mens du holder C-knappen inne 6. Sony Ericsson Update Service sier fra når du kan slippe C-knappen 7. Oppdateringen kjøres.... Tar ca. 10 min (varierer på linjen din) 6486660[/snapback] *7. Varierer på linjen din og hastigaheta til SE* OG mobilen sin overførings fart Endret 14. juli 2006 av wiak
samari Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 fikk det til nå, holdt visst ikke c knappen lenge nokk inne.. holdt bare inne i d jeg skrudde på jeg Takker og Bukker
wiak Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 funka fint hos meg og SEUS oppdaterer programvaren ikke sim ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå