sablabra Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg tenkte jeg skulle prøve meg som pilot igjen i FS2004(yeah right that's work out fine ), men hva ekstra burde jeg laste ned? Jeg tenker nå hovedsaklig på gratis ting... Jeg ønsker å bedre landskapet, flyplasser osv. Alle tips mottas med takk EDIT: Og tips til fly jeg kan laste ned evt. kjøpe rimelig ønsker jeg også Endret 10. juli 2006 av sablabra
BioNor Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 -Norske byer -Norske broer -Norske flyplasser+oppdatering -Norway Mesh -Norway roads -Norway scenic -Norway trees Anbefaler deg å lese denne: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...0&page=0#394793 Gratis fly, paneler, texturer o.l. kan også finnes på Flightsim.no, Flightsim.com + flere
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Og av fly er nesten PMDG's 747 og 737-NG ett kjøp du er pålagt og gjøre ;)I tillegg til LAGO's F-16. Har også lagd noen bat-filer selv til installasjon av norway scenic og roads, disse brukers til å slette filene som må slettes. Gjør installasjonen mye lettere. Send PM hvis du er intresert. Anbefaler deg også og laste ned dynamic water fra flightsim.no, og for all del, husk å endre windows-klokka til AM/PM(animert vann fungerer ikke med 24-klokke)
sablabra Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 (endret) Og av fly er nesten PMDG's 747 og 737-NG ett kjøp du er pålagt og gjøre ;)I tillegg til LAGO's F-16. Har også lagd noen bat-filer selv til installasjon av norway scenic og roads, disse brukers til å slette filene som må slettes. Gjør installasjonen mye lettere. Send PM hvis du er intresert. Anbefaler deg også og laste ned dynamic water fra flightsim.no, og for all del, husk å endre windows-klokka til AM/PM(animert vann fungerer ikke med 24-klokke) 6479618[/snapback] Takk, jeg holder på å kjøpe 737 pilot in command. Er den noe å satse på? De filene hadde vært interessant, da det er en smerte i seg selv å installere alt sammen Jeg synes vannet allerede ser ganske bra ut, jeg fulgte en liten guide jeg fant.(se bilder) Meg styrter i trondheimsfjorden etter take off: Meg styrter utenfor floridas kyst på kveldstid: EDIT: Og btw, jeg holder også på å kjøpe ground environment pro nå, det ser meget bra ut . Er det fortsatt noe poeng i å legge til alt det andre?(norske byer, broer, flyplasser osv.) Endret 12. juli 2006 av sablabra
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jepp, Ground Environment er vel bare en texture-pakke, som legger til mer realistiske texturer på fjell og bakke, og er genial i den forstand. Men den legger ikke til norske flyplasser, byer, broer, veier osv, disse MÅ du ha i tillegg! Har ikke prøvd 737 Pilot in command, men tror uansett jeg ville kjøpt PMDG's 737. Etter det jeg hører er det den beste 737'en å få kjøpt til FS. Du har en skikkelig FMC, nesten alle funksjoner er simulert, en skikkelig manual du kan sitte å lese i i timesvis osv. Send meg en PM med mailadresse så sender jeg deg reinstallers'ene Endret 13. juli 2006 av Psykopatisk Kaffelefse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå