Gå til innhold

Laste opp (FTP)


Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

 

Håper jeg poster dette i riktig kategori, sorry hvis ikke.

 

Har et problem med at jeg bare får lastet opp noen filer. Noen blir bra og noen blir stående med navn og O Kb (disse kan ikke åpnes).

Dette skjer uansett om jeg bruker Ipswitch WS-FTP, Explorer, eller det innebygde FTP programmet i webdesigner programmet EzGenerator.

 

Det samme skjer også når jeg prøver å laste opp til en testkonto hos EzGenerator.

 

Det samme skjer når jeg prøver å bruke laptoppen til opplasting.

 

Jeg har åpnet port 20 og 21 i routeren og koplet fra brannmuren.

 

Nå trenger jeg hjelp. Er helt tom for fornuftige ideer.

 

Hva er det som kan gjøre at noen filer alltid kommer fint opp mens andre filer aldri kommer opp? Har jeg virus?

 

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar

 

Nå tok jeg en kopi av alle filene og la de på en annen disk. Samme resultat :cry:

 

Uansett om jeg bruker en mal fra webdesigner programmet EzGenerator og prøver å sende dette over til en testserver hos EzGenerator med den innebygde FTP klienten får jeg samme resultat. Ca. 30% av filene kommer frem.

EzGenerator er kjøpt og betalt så der er ikke noe tull.

 

Tror kanskje neste steg er å innstalere programmet hos en nabo og se om det funker derfra. Jeg skjønner ikke en dritt.

NB! Jeg har ikke drevet med FTP før såååå....... alle tips mottas med takk :thumbup:

Endret av jarikarl
Lenke til kommentar

Det merkelige er at noen htp, jpg og gif filer kommer opp og andre ikke?

 

Hvis jeg nå tar og sletter alt på min side (www.condoc.no) og laster opp alt på nytt. Er det da ei løsning og gi alle rettigheter til en ærlig sjel her inne. Hvem er ærlig? Alle :D Kan han da sjekke server og datamaskinen min og lete etter feilen?

Endret av jarikarl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...