Chusan Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 lurer på om det er muligt å kjøre 2 skjermer når man kjøre 2 skjermkort i SLI ? noen her som har prøvd det/hatt noe problemer med det ?
Chusan Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Så det er ikke muligt å kjøre 2 skjermer når jeg kjøre SLI ?
Stigma Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 SLI er mulig med opp til 2 skjermer uten ekstrautstyr via normale metoder (akkurat som du bare brukte èt kort). Mer enn 2 skjermer krever at du har noe som fordeler signalet. Matrox hadde en slik dings som kunne splitte signalet fra 2 skjermerog levere det videre til 3 skjermer, men det er litt begrenset i hva oppløsning du kan kjøre, og det støtter bare analogt hittil. -Stigma
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Stigma: Kilde? Så vidt jeg vet støtter SLI bare et enkelt output og for å bruke flere skjermer må kortene settes i independent mode og de vil kun rendre for hver sine outputs, altså ikke SLI.
tiboine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) såklart kan man bruke 2 skjermer ved bruk av SLI? Ser da ingen grunn til at det ikke skal gå ann. Er selvfølgelig ikke 100% sikker på det, men ganske nært. F.eks, hvorfor har sli kort 2 skjermutganger hvis man ikke kan bruke 2 skjermer? sikter til de kortene med 2-i-1 kort. Og igjen, hvorfor gå tilbake et steg? Edit: men igjen, hvis man skal buke 3-4 skjermer med et sli oppsett (2 skjermkort), så vil man ikke kunne kjøre de i SLI modus. Endret 10. juli 2006 av MallRaT
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Kilder folkens, kilder! 100% av de plassene jeg har sett dette temaet blitt nevnt blir det sagt at SLI bare støtter ett output i SLI-mode. http://www.slizone.com/page/slizone_faq.html#s7 Endret 10. juli 2006 av JohndoeMAKT
HKS Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Er lett å rote litt her.... SLI støtter kun en skjerm når SLI-modus er aktiver. Kortene kan kjøre SLI enten på den primære porten, den sekundære eller på TV-ut porten. Slår du derimot av SLI modus kan du ha flere skjermer, og de siste driverene trenger ikke å reboote hver gang SLI modus aktiveres og deaktiveres heller
rogersj Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Er lett å rote litt her.... SLI støtter kun en skjerm når SLI-modus er aktiver. Kortene kan kjøre SLI enten på den primære porten, den sekundære eller på TV-ut porten. Slår du derimot av SLI modus kan du ha flere skjermer, og de siste driverene trenger ikke å reboote hver gang SLI modus aktiveres og deaktiveres heller 6465080[/snapback] Det han sa. Kjører SLI selv - og kan i driveren velge mellom "multi GPU" ELLER "multi Screen " . Når jeg kjører 2 skjerm får jeg altså IKKE SLI effekt hvis jeg spiller . Nvidia har imidlertid sagt at de vil gi ut en driver hvor man kan ha både SLI og 2 skjerm , men den er ikke ferdig enå .
HKS Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Nvidia har imidlertid sagt at de vil gi ut en driver hvor man kan ha både SLI og 2 skjerm , men den er ikke ferdig enå . 6465166[/snapback] Nei, det kommer ikke. Det er en begrensning i hardware som gjør at du med dagens generasjon ikke kan få SLI på to skjermer samtidig. Edit: Quote-feil Endret 10. juli 2006 av [GDI]Raptor
Chusan Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ?
Elensar Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ? 6466843[/snapback] Jepp.
HKS Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Så det vil si at det er UMULIGT å kjøre 2 skjermer når SLI er aktivert ? 6466843[/snapback] Riktig, og samme gjelder Crossfire men det er bare å deaktivere SLI modusen, så få du multi-skjerm.... Og deaktiveringen av SLI er like enkel som deaktiveringen av Crossfire, ikke noe reboot lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå