Gå til innhold

Hei.. Hvor stort minnekort til Motorola mpx220?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vurderer å kjøpe en brukt Motorola mpx220 for å kunne bruke til navigasjon i bilen. Har hørt noen rykter om at det max går ett 512mb-kort, men om det ernoen der ute som har prøvd større med hell så hadde det vært greit å vite om det. Har nemlig planer om å bruke route66 eller tomtom og de kartene tar kanskje noe plass?? Ellers så hadde det jo vært litt morro om dere kunne fortalt litt om denne telefonen og dens fordeler og ulemper... :hmm:

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en eneste sjel? Hadde vært greit å vite det for jeg har nemlig fått tilslaget på en slik en og har tenkt å bruke den stort sett i bilen som en ekstra tlf, til mp3 osv....... Kom igjen da folkens. Det eneste jeg har klart å finne ut er at den kan bruke 512mb-kort, men tror det var i de tider at dette var det største kortet som hadde kommet i salg... Kom igjen da, noen må da vite det?

Skrevet

Det store spm er vel egentlig om den tar kort over en viss minnestørrelse.? Da spesielt med tanke på å bruke den i forhold til gps-navigasjon med tanke på at de kartene tar stor minneplass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...