Insanity Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Bygger en maskin med asus a7n266 vm og xp1600 cpu. Når jeg setter i kontakten til strømforsyningen lyser det et lys på hk, men når jeg trykker på-knappen skjer det ingen verdens ting. Har ikke anelse på hva som er feil. 200w stømforsyning, så det burde være nok. Noen som kan hjelpe meg?
SmoPe Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Hvis jeg var deg ville jeg sjekket kablene fra kabinettet og til hket (ikke fra strømforsyninga) snu litt rundt på de. Sørg for at de er riktig tilkoblet. Da tenker jeg det har løst problemet ditt. Når det er sagt så er ikke 200w så veldig mye akkurat til amd xp håper du ikke har tenkt å bruke mye usb, cdrommer, hardisker osv på denne maskinen for da tror jeg du trenger en større psu.
Insanity Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Skrevet 16. oktober 2002 Har prøvd det. 200w bør være nok. Skal bare ha en harddisk og cdrom. Ingenting annet enn mus på usb.
SirMixaloT Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Har du sjekket at du har kobblet på/av knappe-ledningen rett på hovedkortet? Den kan snu's 180grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå