Geek2005K Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Jeg og en kamerat er ganske leie av det orginale wow... så vi bestemte oss for og joine en privat wow server... Men vi får det ikke til... Det ender bare med at jeg må reinstallere wow... som tar godt over 20 min Jeg lasta ned et program kaldt Wow Front End (wow-fe) Som skal finne private servere... Jeg finner veldig mange, så når jeg velger en og laster ned pakka til serveren og installere den inn i wow mappa mi og fyrer opp wow og skal connecte til serveren. Får jeg enten -Connection Failed eller så dukker det opp en wow error. Så må jeg reinstallere wow, og alt det cd pisset osv.. Det skjer med hver eneste server jeg prøver og connecte til.. og da har jeg en stor mistanke om at jeg gjør noe feil. så kan noen guide meg litt igjennom detta?
Håvard Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Her er det vel da snakk om ulovlig bruk av WoW, noe som ikke skal diskuteres på dette forumet *raportert*
Geek2005K Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Jaja det viste ikke jeg akkurat men men, for vel drite i det da
Laserlasse Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Noen som faktisk vet om dette faktisk er ulovlig bruk av WOW klienten? Jeg vet at det finnes flere gratisservere for ulike MMORPG'er, men har egentlig aldri funnet ut om det er ulovlig eller ikke. Noen som har noe konkret om dette?
evilleader Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Geek sjekk inboksen din. Der er en nice tutorial, jeg kan da vel ikke bli rapportert? Jeg har ikke gitt den tutorialen offentlig
MrLee Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 retningslinjene gjelder pm's også. moddiser kan se dem også om jeg ikke tar helt feil?
ttt Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Som sagt, vi vil ikkje ha snakk om dette på forumet. Og ja, retningslinjene gjeld og for PM. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg