Gå til innhold

kritikk på design (+hjelp)


Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-yzDjfSSl

Hva synes dere om dette designet?

Jeg skal bruke en gratis server.

Hvilken er best i forhold til at serveren er er nede (hvis dere skjønner hva jeg mener :p )

post-101521-1152618925_thumb.jpg

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke så masse å kommentere, men det jeg kan si var at jeg ikke syns detn var fin i det hele tatt...Sorry! Den ble alt for mørk og trist. De fargene du har lagt på i bakgrunnen gjør ting egentlig bare værre, blir masse rot og jeg er helt sikker på at det forstyrrer når man skal lese tekst. Lag noen fine knapper på menyen i stedet for bare helt svart tekst og _tykke_ streker rundt. og lag en logo, ikke bare en tekst..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Må si meg enig med rønning der. Siden var bassert på en ting, som er masse rare streker. :roll: Er ikke mye å kommentere. Du har liksom bare laget streker og litt tekst. Thats it. Lær deg photoshop litt bedre å lag en nytt design :)

Lenke til kommentar

tips til deg som tydeligvis ikke har noen sans for design (megselv og :p) lag det så enkelt som mulig ....

 

Dette er bare et godt eksempel på en fjortis side, man slenger på masse kule effekter og tror det er kult. er akkurat som å slenge sammen alt som er godt i butikken og lage en ting av det...

Endret av fwsotern
Lenke til kommentar

Kan jo også runde kantene på tekstboksen. Vet ikke, jeg ville brukt css, og adobe.

 

F.eks crop.

nederste border på rammen for seg selv.

nederste hjørner på rammen for seg selv.

høyre side for seg selv på rammen.

osv.

 

Og så lage en stor div id for å få midten av en 1024 x 768.

Så ville jeg lage css class for å legge inn bakgrunnsbilder på de rette stedene på repeat.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Ser du går for en futuristisk metal-look. Noe á la terminator-filmene sitt brukergrensesnitt? Det ser iallefall stilig ut, og metallisk. Menyen lyser ut, og den er lett synlig, brukervennlighet på topp. Men kanskje jeg ville valgt en annen farge på utstrålingen. Fonten du bruker er ikke helt futuristisk, men grei nok, litt space-ghetto-aktig. Den monotome fargepaletten ser ut til å komplimentere designet godt.

 

Hva skal siden brukes til?

Lenke til kommentar

Sjekk dette:

 

stigsnettside8pv.th.png

 

1. Bakgrunn: Kamufler denne, ikke noe skarpe / sterke / mørke farger. Prøv kanskje og lage et mønster i den (dårlig illustrert) men kanskje du skjønner hva jeg mener. Dette mønsteret må du bruke alpha-tool på slik at det nesten ikke blir synelig!

 

2. Meny. Gjør noe med menyen! Kanskje flytte den ned under teksten? I alle fall blir det pent om du lager den litt i kontrast til resten av designet, annen farge, annen tekstur, prøv deg frem!

 

3. Header: Vær så snill, bytt font!

 

4. Rammen: La sidene være tynne streker, og fjern litt unødvendig dilldall på resten av rammen.

 

5. Tekst: Pass på at bakgrunnen teksten skal stå på er hvit, i alle fall ikke grå.

 

Mye kritikk her, men jeg tror du kan få til noe bra om du orker.

 

Lykke til i alle fall!

 

Mvh

 

EDIT: Ikke se på illustrasjonen min som noe produkt og den er ikke slik jeg mener du bør lage det. Formen du valgte på siden din, for eksempel, kan bli kul med litt bearbeiding. Men, jeg vil jo ikke lage siden for deg heller!

Endret av magnuslar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...