Gå til innhold

Hvor kan man få kjøpt K800i billigst?


Anbefalte innlegg

Bare jeg som leser at den koster 799 på ucan2.no ?

Hva er dette abonnementet? Where is the catch?

6461733[/snapback]

''the catch'' er jo at:

 

Minste pris i 1 år:*

Telefonpris = 799.00

Etablering = 0.00

Mnd x = 1500.00

 

1500

+ 799

--------

= 2300,-

--------

 

Så uansett så sparer du jo på å binde deg ;)

6465829[/snapback]

Hva koster det å bryte bindingen med en gang?

6467804[/snapback]

Det var det jeg også prøvde å finne ut, men det stod ingenting om det der. Så jeg tror ikke det er mulig å gjøre det. Grunnen til at det ikke er mulig er nok fordi de selger bare mobiler med netcom bedriftsabonnement, det er liksom hele poenget med www.ucan2.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror dere overser en liten detalj - som får store økonomisk konsekvens. :ohmy:

 

Hvis dere leser teksten under prisen så står det følgende (Se bilde): Med Netcom Ucan2 Bedrift - 24 mnd. Altså prisen på 799,- forutsetter en bedriftsavtale på 24 mnd (2 år)

 

Videre så har de gitt et eksempel på hva mobilen vil koste inklusive månedsavgift i et år. Men det eksemplet er litt villedende fordi egentlig burde det stått slik:

 

Pris 799

Mnd x 24 = 3000

Totalt = 3799

post-86748-1152625591_thumb.jpg

Endret av m3
Lenke til kommentar

Tenkte akkurat det samme som M3... du binder deg jo i 24 måneder.. selv om forbrukerombudet har lagt ned strenge tiltak for å få bukt med å binde seg så lenge (tenker på telenor som holdt på med 18 mnd kampanjer for en stund tilbake siden).

 

Ellers så fikk jeg min k800i til 3178 ink. frakt og porto på mobilland. Den er låst til netcom i 12 måneder, men det byr ikke på noe problem for meg, i og med at jeg har SmartTalk abbonement fra netcom allerede =)

Lenke til kommentar
Tenkte akkurat det samme som M3... du binder deg jo i 24 måneder.. selv om forbrukerombudet har lagt ned strenge tiltak for å få bukt med å binde seg så lenge (tenker på telenor som holdt på med 18 mnd kampanjer for en stund tilbake siden).

6472159[/snapback]

 

Ja det stemmer, forbrukerrådet har kommet med vedtak om at operatørene ikke kan binde avtalen på mer enn 12 mnd MEN dette gjelder kun salg til privat personer (privat abonnenter) og ikke bedrift abonnenter

Lenke til kommentar

med ucan2, kan du også binde deg for 12 mnd, og få samme pris på mobilen.

altså 799,- + 129*12 eller hva det blir.

Ganske rimelig, abbonementet er også ganske greit, har hatt det i 1 år, og det er meget greit å ringe gratis til alle med samme avtale.

Jeg har akkurat bestillt denne telefonen, står i meldingen jeg fikk at avtalebrudd koster 1500 kr. Det vil vel si at en kan si opp abb. etter å ha kjøpt telefonen til en samlet pris på 2299,-

Lenke til kommentar

Det er nok et seriøst selskap, siden en kjenner har nettopp ucan2. Det er derfor jeg i det hele tatt fikk et tilbud om å få mobilen litt billigere, men det var en skikkelig vending at prisen steg så mye på en dag, det var virkelig kjipt :ermm: Antar at det var så mange som kjøpte den for 799,- så de skrudde prisen litt til.

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Er det her virkelig et seriøst selskap...?  :hmm:

 

 

Prisen i går...

 

post-86748-1152703208_thumb.jpg

 

Prisen i dag..!!

 

post-86748-1152703401_thumb.jpg

 

Hva blir prisen i morgen...?  Det her høres ikke seriøs ut nei :no:

6477258[/snapback]

Det var jo en interessant vending...

6477381[/snapback]

Mailet litt med dem for noen dager siden og skulle bli oppringt i dag, etter litt krangling fikk jeg telefonen til 799 kr. med 12 mnd binding til 132 kr. pr. mnd...

 

Greit nok å bare betale det ut og kanskje få noe liknende tilbud om et år... ikke at jeg kommer til å bruke ucan2 sitt abo. men billig blir det. :)

Lenke til kommentar
Er det her virkelig et seriøst selskap...?  :hmm:

 

 

Prisen i går...

 

post-86748-1152703208_thumb.jpg

 

Prisen i dag..!!

 

post-86748-1152703401_thumb.jpg

 

Hva blir prisen i morgen...?  Det her høres ikke seriøs ut nei :no:

6477258[/snapback]

Det var jo en interessant vending...

6477381[/snapback]

Mailet litt med dem for noen dager siden og skulle bli oppringt i dag, etter litt krangling fikk jeg telefonen til 799 kr. med 12 mnd binding til 132 kr. pr. mnd...

 

Greit nok å bare betale det ut og kanskje få noe liknende tilbud om et år... ikke at jeg kommer til å bruke ucan2 sitt abo. men billig blir det. :)

6479819[/snapback]

 

Vet du om alle som bestillte -FØR- prisen gikk opp får den til 799,- ? Jeg har en bekreftelses sms der det står at jeg sier ja til å kjøpe telefonen til 799, og binder meg for 24 mnd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...