Smooth Ceiling Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Vel, den er ikke "syk" eller "imponerende", så jeg ville ikke putte den i en slik tråd. De fleste som har spilt BF2 en del har sikkert sett den allerede, men det var første gang for meg uansett. BF2 in real life
cyberPanda Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hihi festlig. likte åssen de hadde klart å fange essensen av de ulike klassene spesielt medicen :!:
Mort1_s Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 hihi festlig. likte åssen de hadde klart å fange essensen av de ulike klassene spesielt medicen :!: 6457663[/snapback] værste nørdefilmen jeg NOENGANG har sett!! trist!, også den apc'en... er uten ord.. at det går ann. hehee
efikkan Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg synest at siste delen av filmen var morsom. Første del var kjedelig.
wewwen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Er så dårlig at det blir morsomt, ikke hverdagskost 6458057[/snapback] Det er akuratt det så få skjønner :!:
PantZman Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 morro begynnte like før den... erm... APCen sprengte. Likte den jeg!
Steina Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det finnes 5 slike filmer\ kapittel. http://www.smokebombproductions.com Alle er like dårlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå