eirikrodsand Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hei Jeg ska altså ha ny mobil... Jeg kjøpte meg en Nokia 6280( ) i slutten av april, og var veldig fornøyd med den, helt til jeg skulle fly fra Bodø til Stavanger. Da jeg kom til Stavanger gikk det ikke an å slå på telefonen, den var helt død...! Så jeg leverte den inn på service, og fikk softwareoppgradering... da jeg fikk den tilbake, gikk det ca to timer før jeg leverte den inn på nytt, siden den slo seg av av seg selv... Så når jeg nå får den tilbake på nytt, kommer jeg til å gå tilbake til butikken å fortelle at det samme har skjedd for tredje gang, uavhengig av om det er sant eller ikke... Så da må jeg jo ha meg ny mobil... Men jeg er veldi usikker på hvillken.. Jeg ga 3500 for 6280`n, så det vil vel ligge rundt den prisen... Hadde veldig lyst på en SE K800i, men etter å ha lest en tråd her om mye feil på joysticken på SE telefoner, så har jeg fått "kalde føtter"... Leste også en tråd om Samsung E900, og den så jo veldig lekker ut...! Ellers har jeg følgende øsnker: -Blåtann, MÅ HA... (bruker det til å overføre bilder og slikt til pc`en, og til handsfree i bilen...) -2mp kamera (eller mer) -3G (ikke et must) -ikke "klapptelefon", skyvetelefon går helt fint... -stort interminne -muligheter for minnekort Er ellers åpen for det meste...(tror jeg) Hvis det er noen som har noen forslag mottas de med takk PS: uten binding... Endret 8. juli 2006 av eirikrodsand
HeroNotodden Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Samsung SGH-Z400 ! trur jeg skal gå for den hvis den kommer til Norge og når den kommer
eirikrodsand Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Den så jo faktisk ganske grei ut...! Kjekk størrelse på den og... Noen som vet når den kommer til norge? Og hva den evt kommer til å koste...? Noen som har testa Samsung E900? Designet på den er jo bare helt rått!
espantoso Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hvis du snakker om den samsung z400, så kan du kjøpe den nå for tida til ca kr 3300... Her er lenken: https://prisguiden.no/product.php?productId=46252
Tunky Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) De tidligere telefonene i Sony Ericsson K***-serien er kjent for å ha dårlig joystick. Noe jeg kan bekrefte når det gjelder min K700i. MEN jeg har hørt at joysticken på k800i skal være bedre, med et nytt "system". Så jeg ville satset på denne. Denne har jo 64 mb internminne. Et minnekort på 1 GB koster jo ikke mer enn ca 500 kr (med frakt). Go for it!! Endret 16. juli 2006 av MobilKnut
Casanova_G Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Er enig med overnevnte. SE har/sier at joysticken har blitt fikset i de nyere SE mobilene. Det vil si at K800i i følge SE skal ha mye bedre joystick enn f.eks. T610. Prisen på minnekort har sunket kraftig, så det vil nok ikke koste all verden å kjøpe det i tillegg. Som sagt så koster jo M2 1GB rundt 500,- /m frakt. Så lykke til Endret 11. juli 2006 av Casanova_G
eirikrodsand Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Takk for god hjelp Jeg er litt utenfor dekning på nett for tiden, så det kan ta litt tid før jeg får sjekket alle tips... Sitter nå oppkoblet med mobiltelefonen, så det tar laaang tid, og kan fort bli dyrt... Er ennå litt i vilrede om hva jeg skal velge... Må vel bare vurdere å tenke... men viss Se K800 ikke skal ha problemer med joysticken, så er npk den ganske aktuel..!
Spartan Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har selv akkurat bestilt meg en 6233. Ut i fra det jeg har hørt er det samme tlf som 6280, men uten noe slark og programvarebug. Min gamle 6230i har hittil hatt 0 feil i løpet av 15 mnd hard bruk Endret 12. juli 2006 av Spartan
Nitrius Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor folk klager over joysticken på tidligere kxxx modeller fra SE, har hatt min k700i i noen år nå(på tide med ny) og joysticken på den reagere flott. Uansett har selv lyst på en k800i, men er usikker på om jeg trenger en ny mobil enda, grunnen til at jeg selv er på jakt etter en ny mobil er pågrunn av at det kunne være kjekt å ha alt i et, altså et godt kamera, funkende mp3 spiller og kunne ringe/sende sms/mms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå