Gjest Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hei. JEg kan AB helt bra, men jeg lurer på om noen har en link til noen taktikker i AB slik at alle i guilden min får det inn. JEg vil gjerne ha så mange forskjellige sider og forslag som mulig. Takke for forånd
værdama Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Horde eller Alliance? 6455922[/snapback] Har du ikke sett filmene til Trevakt? han er horde btw.
Anathema Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Horde eller Alliance? 6455922[/snapback] Har du ikke sett filmene til Trevakt? han er horde btw. 6456006[/snapback] Nope, burde jeg det? Horde tac: Sett opp balanserte grupper med 3/4 i gruppe 1, 2, 3. Gruppe 1 og 2 Blacksmith, gruppe tre lumbermill. Enten en warlock eller hunter fra gruppe 1/2 ved farm. De resterende spillerne stiller seg ved XR (Crossroads) og venter på rapport om hvor alliance kommer. Feks, gruppe 1 og 2 møter tøff motstand ved BS, RaidLeader rapporter og de som venter ved XR kommer å hjelper. Dette skulle skaffe dere et 3-2 game, altså en sikker vinner. Når dere har skaffet 3 baser, setter dere 2 til å defende hvert flagg, resten venter ved XR. Cluet med denne tacticken er raske og korrekte rapporter i raidchat! Altså om 3 alliance er INC ved LM, ikke send 7 spillere for å forsvare :] (enda en ting som er bra å gjøre er å ha en Shaman på defence ved LM, slik at han kan bruke farsight eller hva det nå heter, ned til GM for raskt å kunne raportere INC's) Disse taccs funket fett på servern jeg spilte på :]
Gjest Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Det er ca likt landskap for horde og allince. Og jeg kan den tingen. Men jeg trenger en link til en internettside med tactics da.
Anathema Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hvis du allerede kan dette, hvorfor skriver du ikke bare en oppsumering på forumet deres?
Anathema Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 ojsann se hva jeg fant https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=601184 link til internettside med taccs!
Gjest Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Takk, Jerix. Det var den jeg lette etter. JEg må si jeg er skuffet over oppførselen til mange av de som har snakker om helt andre ting enn det jeg lure på EDIT: Du har link til denne topicen. DEt betyr at du har gjort feil. Endret 8. juli 2006 av Gjest
Anathema Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Nei, jeg har ikke gjort feil. Ser du ikke at det er en link, med innholdet "AB tacticks"? hva er det egentelig du er ute etter, ultradetaljerte bilder med step for step?
Gjest Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er sikker på at jeg har sett en post i dettte forumet om AB tactics. Men jeg finner den ikke. Jeg tror det var på noen med drunkendreadlord.com eller noe. Jeg husker ikke.
Overguard Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Google is your friend, et søk ga meg: http://www.wowwiki.com/Arathi_Basin_Strategy_and_Tactics
Gjest Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Google is your friend, et søk ga meg: http://www.wowwiki.com/Arathi_Basin_Strategy_and_Tactics 6456478[/snapback] Takk
Laughing Madcap Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 prøvd google om du absolutt vil ha en side med taccs? 6456474[/snapback] Hva er vitsen med forum? på google kan man da finne alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå