DesertGlow Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Under Appearance i Display-properties kan en justere Font Size i tre forskjellige nivåer slik at teksten i bl.a. selve utforsker-vinduene blir større. Finnes det noen måte å sette dette enda større ved å justere noen register-verdier eller noe? Er så vrient å se hva som står uten å justere oppløsningen, noe jeg ikke ønsker å gjøre.
kjeklulf Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tja, det ser ut som innstillingen ligger under: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics\AppliedDPI Har googlet litt uten å finne noen direkte pekere som bekrefter det men du kan jo eksprimentere litt der.
DesertGlow Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Lite som skulle indikere at det var noen DPI-størrelse. Desimalverdien på denne var hos meg 96.
Ernie Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Uhm, er ikke en av de tre nivåene "egendefinert" e.l. da? Endret 8. juli 2006 av Ernie
DesertGlow Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Er ikke noe egendefinert nivå på størrelsen på selve teksten i Utforsker så vidt jeg kan se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå