Gå til innhold

Tillegsutstyr til w810i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper noen kan gi meg svar på dette:

I Amobils test av SE w810i står det:

Du bør være forberedt på å føle deg litt bortskjemt når du åpner esken W810i kommer i. Som på forgjengeren følger det med et minnekort på 512MB, hodesett med overgang til vanlig stereoplugg, datakabel og lader. Denne gangen har Sony Ericsson også lagt ved overgang fra telefonen til phono-plugger du kan stikke rett i stereoanlegget ditt.

Har nylig kjøpt denne mobilen, men denne "stereoanlegg-kabelen" følger ikke med. Er dette en feil, eller varierer det ut fra hvilket abonnement jeg velger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje det er en feil hvis den fulgte med til telefonen de testet.

Til min fulgte det med, men jeg fikk også høytalere og robbie williams pakken uten å ha bestilt det.

Skrevet

Hmm...

Har NetCom du da sikkert? Har Telenor jeg da. Kanskje det har en betydning. Uansett tror jeg jeg vil høre hva de har å si til dette på Elkjøp. Håper egentlig at det er en glipp; har lyst på den der kabelen. ;)

Takk! :)

Skrevet
Hmm...

Har NetCom du da sikkert? Har Telenor jeg da. Kanskje det har en betydning. Uansett tror jeg jeg vil høre hva de har å si til dette på Elkjøp. Håper egentlig at det er en glipp; har lyst på den der kabelen.  ;)

Takk!  :)

6450505[/snapback]

Denne kabelen følger ikke med i pakken til W810i, den må kjøpes seperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...