1-2-3 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hei! Håper noen kan gi meg svar på dette: I Amobils test av SE w810i står det: Du bør være forberedt på å føle deg litt bortskjemt når du åpner esken W810i kommer i. Som på forgjengeren følger det med et minnekort på 512MB, hodesett med overgang til vanlig stereoplugg, datakabel og lader. Denne gangen har Sony Ericsson også lagt ved overgang fra telefonen til phono-plugger du kan stikke rett i stereoanlegget ditt. Har nylig kjøpt denne mobilen, men denne "stereoanlegg-kabelen" følger ikke med. Er dette en feil, eller varierer det ut fra hvilket abonnement jeg velger?
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tror kanskje det er en feil hvis den fulgte med til telefonen de testet. Til min fulgte det med, men jeg fikk også høytalere og robbie williams pakken uten å ha bestilt det.
1-2-3 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Hmm... Har NetCom du da sikkert? Har Telenor jeg da. Kanskje det har en betydning. Uansett tror jeg jeg vil høre hva de har å si til dette på Elkjøp. Håper egentlig at det er en glipp; har lyst på den der kabelen. Takk!
Merken Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hmm... Har NetCom du da sikkert? Har Telenor jeg da. Kanskje det har en betydning. Uansett tror jeg jeg vil høre hva de har å si til dette på Elkjøp. Håper egentlig at det er en glipp; har lyst på den der kabelen. Takk! 6450505[/snapback] Denne kabelen følger ikke med i pakken til W810i, den må kjøpes seperat.
espengun Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Phono kabelen skal vel følge med orginalt...gjorde i hvertfall det på min. Kjøpte min W810i på NetShop.no. Link til NetShop
wiak Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) på NetCom sin pakke har robbie williams ting og tang MPS-60 bærbare høyttalere http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp4&pid=10379 så det ser ut som dem har bytta ut MMC-60 adapteret med bærbare høyttalere Endret 14. juli 2006 av wiak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå