Gå til innhold

Hund, katt og blomst!


Anbefalte innlegg

Fullstendig enig med Onkel Kompost her. Her bør ingen være redde for å legge ut bilder, uansett hvor flinke eller dårlige de er. Selvsagt bør man tåle å få konstruktiv kritikk (som noen dessverre oppfatter som negativ kritikk), men ingen kritikk er uansett vondt ment!

 

16 år jente og bilentusiast høres jo spennende ut det, ser gjerne noen bilbilder fra deg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må for all del la oss få se utviklingen din. Prøv deg på flere objekter enn søte kattepuser, for verden er full av spennende fotoobjekter. Ta bilder, jobb med dem i etterbehandlingen, og vis dem til oss. På den måten kan du få tips med på veien. Jeg legger også ut bilder i stilarter som jeg ikke er kjent for, som de to bilbildene jeg har lagt ut i senere tid. Det er fordi jeg ønsker tilbakemelding på hva folk liker å se.

Eneste begrensningen du bør legge på deg selv er antall bilder i en tråd. Blir det flere enn tre, så blir det for mye forlangt av vi skal bruke tiden vår på å skrive kommentarer. Ut over det trenger du bare gjøre så godt du kan, og unngå å legge ut slurv. Har du jobbet seriøst med bildet ditt, så synes jeg du bør legge det ut her. Vi gleder oss til flere bidrag.

For 20 år siden var jeg mentor for en jente på din alder. I løpet av et år overgikk hun sin læremester i kreativitet. For en på ditt stadium så er variasjon i bildene viktig. Det er greit å lære seg forskjellige teknikker, og da må man også velge forskjellige motiver. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...