Inc Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Ja.. Er på jakt etter en sykkel. Har hatt sykkel før så helt grønn er jeg ikke Noen kriterier har jeg: Motor med høyt dreiemoment og lavt turtall, ala classic\sport\streetfighter (buell x2 f.eks , men den er for dyr ) har den lyden en sykkel skal ha, både på tomgang og oppover, (lyden er egentlig litt viktig, at det ikke er en sånn hylende 20.000 omr ninja dø opplegg), innenfor 60.000 kroner, ikke kardang, ikke diesel . Min svogers halvbrors fetters sin onkel har en en buell x2, den har alt jeg kunne tenke meg og derfor lurte jeg på hvilke andre sykler som er i det område?? tusen takk editt: og som dere kan anbefale. Endret 6. juli 2006 av regga
ChrML Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Turtall og dreiemoment kommer litt an på sjåføren... Den har 24 gir og du sitter igjen med ganske mye penger . Den går ikke på diesel. Lyden er vel sånn ca som en sykkel skal ha.
Inc Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hvis ikke folk kan komme med mer seriøst innlegg enn det der, så kan moderator slette tråden etter eget illebefinnende! Endret 6. juli 2006 av regga
ChrML Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Trodde han ville ta en spøk, men nei. Noen andre får svare da...
Inc Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Jeg tok spøken i to sek. Men så ble jeg forbanna fordi jeg vil ha meg en motorsykkel!
Flimzes Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tok spøken i to sek. Men så ble jeg forbanna fordi jeg vil ha meg en motorsykkel! 6446576[/snapback] Det har du tross alt ikke skrevet..... Kanskje hadde vært lurt å skrive litt om hva slags motorsykkel du hadde tenkt deg, lett/mellom/tung. Hvor mange kubik og hester
Inc Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Under 600 ccm, men mer enn de to hestene jeg klarer å produsere med egne ben. Hk kommer vel deretter, tror jeg. Hadde håpet på litt erfaring fra andre med sykler og dems mc typer..
HeltNils Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 En-dunkere kan kanskje oppfylle kravene dine, f.eks. BMW F650. http://google.com/search?q=bmw+f650 De finnes i mange varianter, og lyden er nokså karakteristisk.
ssswopp Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) EDIT: sorry, leste feil Endret 11. juli 2006 av ssswopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå