Gå til innhold

Bytte spill på EB games


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EB Games på Byporten.. Tar de å kjøper de gamle spillene mine? Sånn at de gir meg cash i bytte for de gamle spilla mine..

6445155[/snapback]

 

Nei, du får ikke kontanter med deg hjem. Du må enten kjøpe varer hos dem der og da for pengene fra bruktspillene dine, eller få et tilsvarende gavekort du kan bruke senere i en EBGames-butikk.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ok, var det jeg tenkte meg...Er det noen som vet om det er noen forskjell på hvor mye  EB kontra Spiderman gir for spilla...

 

Så hvis jeg forstår deg rett kan jeg bytte inn de gamle PS2 spilla mine for så å bytte i et splitter nytt Pro Cycling Manager  :dribble:

6445202[/snapback]

 

Spiderman vet jeg ikke, men ja, du kan bruke "byttepengene" på ebGames til hva som helst (siden du kan få dem ut som gavekort!)

Lenke til kommentar
kan jeg bytte inn 1 stk xbox360 spill og få 1 stk annet xbox360 spill? selv om det er blitt brukt?

6445537[/snapback]

 

Såvidt jeg vet... du må vel antagelig legge litt penger mellom. Jeg går ut fra at de selger brukte spill for mer enn de kjøper dem for.

6446268[/snapback]

 

det er jo en selvfølge at de tar mere for ett brukt spill enn de ga for det, ellers vile de ikke ha tjent noe

Lenke til kommentar
kan jeg bytte inn 1 stk xbox360 spill og få 1 stk annet xbox360 spill? selv om det er blitt brukt?

6445537[/snapback]

 

Såvidt jeg vet... du må vel antagelig legge litt penger mellom. Jeg går ut fra at de selger brukte spill for mer enn de kjøper dem for.

6446268[/snapback]

 

det er jo en selvfølge at de tar mere for ett brukt spill enn de ga for det, ellers vile de ikke ha tjent noe

6446452[/snapback]

 

Var det ikke akkurat det jeg sa?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nei, du får ikke kontanter med deg hjem. Du må enten kjøpe varer hos dem der og da for pengene fra bruktspillene dine, eller få et tilsvarende gavekort du kan bruke senere i en EBGames-butikk.

6445189[/snapback]

Du kan få penger på stedet, men da får du kun 80% mot hva du får i store credit.
Lenke til kommentar
Du kan få penger på stedet, men da får du kun 80% mot hva du får i store credit.

 

Du får ikke ut kontanter hos EBGames etter min erfaring. Gavekort eller nytt kjøp på stedet er det som gjelder (jeg prøvde for noen uker siden - mulig de har endret reglene?).

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
jeg syns bytte greiene til eb games er no lureri...

for et år sia skulle jeg selge ned for speed underground.. 2'er hadde nettopp kommi ut....de tok 5 kr for det.

6449642[/snapback]

Prisen de vil i gi for et brukt spill avhenger av salgbarheten for spillet. Dermed kan det vært gal timing fra din side. prisingen fra butikken kan jeg ikke se noe galt med.

Lenke til kommentar

jeg får byttet spill inn i penger på EG Bames, men da blir det litt mindre enn hvis du skal bytte det inn i et annet spill, akkuratt som Kazuo sa...

 

jeg prøvde å bytte inn Battlefield 2(xbox) inn i penger på EB Games og da glemte jeg selfølgelig DVD'en og jeg måtte ta bussen hjem igjen :( , men jeg kunne fått 195,- for det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
EB Games på Byporten.. Tar de å kjøper de gamle spillene mine? Sånn at de gir meg cash i bytte for de gamle spilla mine..

6445155[/snapback]

 

Nei, du får ikke kontanter med deg hjem. Du må enten kjøpe varer hos dem der og da for pengene fra bruktspillene dine, eller få et tilsvarende gavekort du kan bruke senere i en EBGames-butikk.

6445189[/snapback]

 

Du får penger hvis du har me en person som er over 18

Lenke til kommentar

Snakka med en på EB her i Moss.

Alt kommer ann på hvo nytt, brukt og sjeldent/etterspurt det er.

F.eks kan det være mulig å levere inn et (pent) brukt Oblivion og få ut et ubrukt Hitman: Bloodmoney (fordi det har han en del av.)

 

Man kan også få ut penger uten problemer.

 

Det er ikke en fast 2-mot-1-regel. Spillene bedømmes hver for seg og regnes sammen til en ca verdi.

Lenke til kommentar
Snakka med en på EB her i Moss.

Alt kommer ann på hvo nytt, brukt og sjeldent/etterspurt det er.

F.eks kan det være mulig å levere inn et (pent) brukt Oblivion og få ut et ubrukt Hitman: Bloodmoney (fordi det har han en del av.)

 

Man kan også få ut penger uten problemer.

 

Det er ikke en fast 2-mot-1-regel. Spillene bedømmes hver for seg og regnes sammen til en ca verdi.

6704807[/snapback]

 

Riktig. ;)

Lenke til kommentar

Jeg var der å bytta inn en haug med spill... De kom fram til at det var verdt 1300 men jeg kunne velge å få det som cash, men da fikk jeg bare 80% av den første summen..

 

Du får penger hvis du har me en person som er over 18

 

Joda.. Jeg er 17 og de hadde ingen vrangforestillinger mot å gi meg cash :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...