Mumsi Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Har laget et nettsted i frames og tabeller. Jeg ønsker å kunne printe ut hver enkelt side med design og tekst i ett men finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Fant en kode men finner ikke riktig sted å plassere den. Det fungerer iallefall ikke når jeg plasserer den i body <body onload="window.print()"> Vil denne virke slik jeg ønsker om den blir plassert riktig?
Drømmemannen Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg synes det burde være opp til brukeren å velge om han/hun vil åpne print-dialogboksen. window.print() skal ihvertfall normalt føre til at print-dialogboksen i nettleseren åpnes. Det er ikke uvanlig å ha et eget stilsett for printing, men det kan være vanskelig å få til med frames, vet ikke. Liten advarsel: Å bruke frames og tabeller til layout blir av enkelte sammenlignet med å banne i kirken i dette forumet. Ta det som et hint. Endret 6. juli 2006 av balletryne
Mumsi Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Vet det er stor synd her :!: men jeg er ikke så veldig flink enda. Må jo starte et sted vettu!
mikk- Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Må jo starte et sted vettu! 6444015[/snapback] ...og hvorfor velger du frames+tables som det stedet? Hva er det egentlig du skal printe? Hvorfor ikke bare velge Fil > Print i browseren?
Vindstille Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Lag nytt design med CSS og divs så kan du gjøre det veldig enkelt med CSS: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="print.css" media="print"/>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå