Richard`n Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Jeg er interesert i å få noen linker hvor jeg kan få kjøpe eksterne hardisker med støtte for usb2, event. firwire???? Takker så mye for alle svar :smile:
mohuhau Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 jeg ville anbefalt deg å kjøpe en vanlig harddisk som du putter inn i et usb 2.0 hd kabinett f.eks dette fra multicom: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=9&s=pl har sett billigere også ca 1000kr, men fant ikke det i farten
panzerwolf Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Flere har disse kabinettene... Noen også med både usb2.0 og firewire (f.eks. microplex)...
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Skrevet 16. oktober 2002 Takker... Så da kan jeg formatere denne fra min stasjonere, å bruke den mot andre xp maskiner oxo, eller kan den brukes mot andre os?? Kan usb2 kobles mot en maskin med usb1? event, hva er hastighetsforskjellen?? BTW: kan denne hardisken brukes slik som en ordinær hardisk under arbeide/lagring/deling osv?? Takker for alle svar :smile: [ Denne Melding var redigert av: ajohn_richard på 2002-10-16 05:31 ]
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Skrevet 16. oktober 2002 Noen må da ha kunnskap om dette, spesiellt viktig er spørsmålet om: BTW: kan denne hardisken brukes slik som en ordinær hardisk under arbeide/lagring/deling osv?? Håper noen tar seg tid til å svare på dette! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå