rønning Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Er fortsatt helt i startfasen når det gjelder ubuntu,men begynner å like det mer og mer... Men har da noen spørsmål: 1. Jeg har er ekstern harddisk på 300GB som antagligvis kommer til å bli koblet til en windowsmaskin innimellom. Så jeg lurer på hvilket filsystem jeg skal formatere denne med. 2. Opera -> Hvordan fjerner jeg det opera-ikonet som ligger like ved volum-ikonet på statuslinjen? Slenger på mer hvis det er noe jeg kommer på..
moav Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 1. Jeg har er ekstern harddisk på 300GB som antagligvis kommer til å bli koblet til en windowsmaskin innimellom. Så jeg lurer på hvilket filsystem jeg skal formatere denne med. Formater med FAT32 så kan du skrive til den både i Linux og Windows
Emancipate Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=139776
Trynemjoel Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 FAT32 tar vel ikke filer over 4GB, så om en tar backup av DVD-filmer og lignende må en nok instille seg på noe RAR'ing
saxin Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tror jeg ville gått for ext2. Du kan installere en "plugin" for å kunne lese/skrive til ext2 i Windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå