Gå til innhold

Treg levering fra webshop


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt spill fra både play.com og spiderman og nå har det gått 9 dager siden jeg bestilte men jeg har ikke fått noen av spillene...

Lurer på om det er andre som har opplevd dette, eller om det bare er posten som går tregere rundt ferietider? :dontgetit:

Jeg har fått kvittering fra begge webshop...

Endret av Zapking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe særlig om leveringstiden til Spiderman, men varer bestilt fra play.com har vært veldig sent ut i det siste. Antar det er posten som ikke har full kapasitet i disse ferietider.

 

Uansett, hvis du ikke har mottatt varen fra play.com innen det har gått 14 dager fra sendt dato så bare kontakter du support og de sender på nytt. Har skjedd med meg 2 ganger, og den ene gangen fikk jeg faktsik en bedre utgave tilsendt (hadde bestilt en DVD film, og fikk da en special edition når jeg klaget på ikke mottatt vare). Fin service :)

Skrevet

Play --> Kostet varen over 200,- kroner? I så fall er det godt mulig at varen har blitt stoppet for fortolling/MVA. I de tilfellene kan du vanligvis legge til 3-6 dager ekstra før du får hentelapp fra posten.

Skrevet

Bare vent litt til. Varer fra Play.com har vært forsinket her i huset siden påsken, d.v.s. hver eneste bestilling jeg har sendt fra før påsken, har blitt forsinket kraftig i forhold til tiden slikt vanligvis tar derfra.

 

Siste jeg kjøpte var Special Forces ekspansjonen til BF2, og det tok rundt en uke, så det virker som det begynner å komme tilbake til "normalen". Jeg var fra før vant til 4-6 dager derfra. Vet ikke om Posten Norge skal ha skylden, men en får jo kvittering på at varen er sendt fra Play.com via e-mail, og med mindre de lyver om tidspunktet, er det liten tvil om at Posten her i landet har skylden.

Skrevet

Nå fikk jeg denne mailen her:

 

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

 

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

 

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

 

Delivery to the following recipients has been delayed.

 

[email protected]

 

wtf??

hva skjer?

Skrevet
wtf??

hva skjer?

6483060[/snapback]

 

Ser ut som spidermans egne koseli måte å si at pakken blir forsinket.. Fikk du ikke track & trace nummer når du bestilte? Da kan du se hvor langt pakken har kommet på posten.no..

Skrevet (endret)

hehe :D

såpass ja...

hmmm vet ikke om jeg fikk noe trackingnummer gitt :D

Vel, jeg fikk elektronisk faktura den 29 juni, så kan trygt si pakken er blitt forsinket :D

Endret av Zapking
Skrevet
Nå fikk jeg denne mailen her:

 

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

 

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

 

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

 

Delivery to the following recipients has been delayed.

 

      [email protected]

 

wtf??

hva skjer?

6483060[/snapback]

Vel,du har kanskje bedt om levert/lest-bekreftelse?

Skrevet

På siden til spiderman er det ingen registrering.

Man bare fyller inn navn og adresse og kortnummer, så er varen bestilt.

Skrevet
Hva skal jeg gjøre hvis pakken ikke kommer og ingen svarer meg på mail?

6504309[/snapback]

 

Sende skriftlig klage til Spiderman og kreve pengene tilbake om du har betalt. Dersom du ikke får svar på den skriftlige klagen ta kontakt med Forbrukerombudet som hjelper deg videre. Du har krystallklare rettigheter i den situasjonene der, men det kan ta tid å rydde opp i.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...