Zapking Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg har bestilt spill fra både play.com og spiderman og nå har det gått 9 dager siden jeg bestilte men jeg har ikke fått noen av spillene... Lurer på om det er andre som har opplevd dette, eller om det bare er posten som går tregere rundt ferietider? Jeg har fått kvittering fra begge webshop... Endret 5. juli 2006 av Zapking
Keinu Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vet ikke noe særlig om leveringstiden til Spiderman, men varer bestilt fra play.com har vært veldig sent ut i det siste. Antar det er posten som ikke har full kapasitet i disse ferietider. Uansett, hvis du ikke har mottatt varen fra play.com innen det har gått 14 dager fra sendt dato så bare kontakter du support og de sender på nytt. Har skjedd med meg 2 ganger, og den ene gangen fikk jeg faktsik en bedre utgave tilsendt (hadde bestilt en DVD film, og fikk da en special edition når jeg klaget på ikke mottatt vare). Fin service
Zapking Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 (endret) Akkurat ja Takk for hjelpen Endret 5. juli 2006 av Zapking
Laserlasse Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Play --> Kostet varen over 200,- kroner? I så fall er det godt mulig at varen har blitt stoppet for fortolling/MVA. I de tilfellene kan du vanligvis legge til 3-6 dager ekstra før du får hentelapp fra posten.
Smooth Ceiling Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Bare vent litt til. Varer fra Play.com har vært forsinket her i huset siden påsken, d.v.s. hver eneste bestilling jeg har sendt fra før påsken, har blitt forsinket kraftig i forhold til tiden slikt vanligvis tar derfra. Siste jeg kjøpte var Special Forces ekspansjonen til BF2, og det tok rundt en uke, så det virker som det begynner å komme tilbake til "normalen". Jeg var fra før vant til 4-6 dager derfra. Vet ikke om Posten Norge skal ha skylden, men en får jo kvittering på at varen er sendt fra Play.com via e-mail, og med mindre de lyver om tidspunktet, er det liten tvil om at Posten her i landet har skylden.
Zapking Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Jeg fikk varene fra play.com og ebay for et par dager siden. Nå venter jeg bare på pakken fra spiderman...
Zapking Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Nå sender jeg snart klagemail til spiderman...
Zapking Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Venter stadig... Hvis pakken ikke kommer imorgen så sender jeg klagemail...
Zapking Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Nå fikk jeg denne mailen her: This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. [email protected] wtf?? hva skjer?
Armageddon Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 wtf??hva skjer? 6483060[/snapback] Ser ut som spidermans egne koseli måte å si at pakken blir forsinket.. Fikk du ikke track & trace nummer når du bestilte? Da kan du se hvor langt pakken har kommet på posten.no..
Zapking Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 (endret) hehe såpass ja... hmmm vet ikke om jeg fikk noe trackingnummer gitt Vel, jeg fikk elektronisk faktura den 29 juni, så kan trygt si pakken er blitt forsinket Endret 13. juli 2006 av Zapking
ilpostino Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 jeg synes også det har tatt litt lengere tid enn vanlig hos play.com men jeg regner med at det er posten som har latt det drøye før de har sendt det videre....
iChristian Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Nå fikk jeg denne mailen her: This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. [email protected] wtf?? hva skjer? 6483060[/snapback] Vel,du har kanskje bedt om levert/lest-bekreftelse?
Zapking Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 På siden til spiderman er det ingen registrering. Man bare fyller inn navn og adresse og kortnummer, så er varen bestilt.
Zapking Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Hva skal jeg gjøre hvis pakken ikke kommer og ingen svarer meg på mail?
GA75 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hva skal jeg gjøre hvis pakken ikke kommer og ingen svarer meg på mail? 6504309[/snapback] Sende skriftlig klage til Spiderman og kreve pengene tilbake om du har betalt. Dersom du ikke får svar på den skriftlige klagen ta kontakt med Forbrukerombudet som hjelper deg videre. Du har krystallklare rettigheter i den situasjonene der, men det kan ta tid å rydde opp i. Lykke til!
Balle Klorin Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Alle spill/filmer jeg har kjøpt fra play.com gjennom årene har tatt 2 uker :O
ilpostino Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Alle spill/filmer jeg har kjøpt fra play.com gjennom årene har tatt 2 uker :O 6512039[/snapback] for meg har det tatt alt fra 4 dager til to uker...
Zapking Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nå er play.com ute av bildet da, de leverte jo til slutt, det er snakk om spiderman her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå