Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm når jeg kobler inn nettverkskabel


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter med at den ene pcn min får blåskjerm når jeg putter inn nettverkskabel. Dette skjer ikke hver gang men noen ganger... Når det først går bra så klarer jeg ikke og dele filer mellom de to maskinene mine. Jeg har kjørt veiviser for nettverk etc, men får bare beskjed om at jeg ikke har tillgang til den andre pcn. Jeg velger og dele koblinga på begge maskinene og har ikke på brannmur.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg sliter med at den ene pcn min får blåskjerm når jeg putter inn nettverkskabel. Dette skjer ikke hver gang men noen ganger... Når det først går bra så klarer jeg ikke og dele filer mellom de to maskinene mine. Jeg har kjørt veiviser for nettverk etc, men får bare beskjed om at jeg ikke har tillgang til den andre pcn. Jeg velger og dele koblinga på begge maskinene og har ikke på brannmur.

Noen som har peiling?

6437504[/snapback]

Jeg hadde problem med dette på laptopen min... Det fungerte helt fint inntil en vakker dag hvor det plutselig skar seg. Fant ingen konflikter eller noe. Jeg fikset det ved å installere nettverksdriverene på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...