lasse91 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 har en scanner her og har satt i cden som det er program på, og plugget i scanneren. men ingenting virker når jeg starter scanneprogrammet får jeg bare opp en melding om at det ikke er kontakt mellom pcen og scanneren men det etr det jo. første gangen jeg plugga i scanneren kom det opp den tradisjonelle om jeg vi9lle søke etter drivere men twenkte at dette ikke var nødvendig i og med at jeg hadde innstallert fra cden, men dette var tydeligvis nødvendig, og nå får jeg ikke opp denne rutenm igjen noen som har en ide hvordan jeg kan får den til å poppe opp igjen?? (har prøvd å dra ut og inn usben)
Pingla Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 (endret) La scanneren være tilkoblet og påslått, gå i kontrollpanelet og velg System, velg fliken Maskinvare og videre knappen Enhetsbehandling. Se om det er noe maskinvare som har gult utropstegn der eller rødt kryss og verifiser om dette er scanneren. Slett i så fall den maskinvaren og prøv på nytt. Lykke til. Endret 4. juli 2006 av Pingla
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Det virker som driverene ikke er ordentlig innstallért. Prøv på nytt, og så eventuellt last ned nye drivere. Hilsen, efikkan.
lasse91 Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 (endret) La scanneren være tilkoblet og påslått, gå i kontrollpanelet og velg System, velg fliken Maskinvare og videre knappen Enhetsbehandling. Se om det er noe maskinvare som har gult utropstegn der eller rødt kryss og verifiser om dette er scanneren. Slett i så fall den maskinvaren og prøv på nytt. Lykke til. 6435456[/snapback] jeg finner ikke knappen system under kontrollpanelet?? Edit: fant det ut måtte jo selvsagt bytte til klassisk visning Endret 5. juli 2006 av lasse91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå