Leasch Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hei. Noen som kjenner gode Pop Up programmer? Begynner å bli veldig irriterendes med disse pop upper. Har prøvd noen, men de var enten trial eller ikke god nok. Klarer ikke å se film en gang, de kommer ikke så ofte men de kommer plutselig når jeg har lyst å se en film eller spille... Takk for hjelp
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg synes ingen pop-up blokker funker for meg. Bruker heller browser med det innebygd. Det funker bedre
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil anbefale at du prøver Firefox (som har dette innebygd, og du kan stille det inn). Hilsen, efikkan.
zjulik Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Får du popups når du spiller så bør du seriøst sjekke maskinen grundig for spyware.
MortenMannen Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jepp bruk firefox , det bruker jeg:D sjangsen for å få spyware blir mye mindre med det, ettersom det fleste spyware og virus er ment for internet explorer.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Opera - et meget habilt (og norskt!) alternativ til IE - har også en meget effektiv popup-blocker. Som zjulik sier er pcen din høyst sannsynlig infisert av spyware iom at popup-vinduene kommer også når du ser film. Adaware, Spybot S&D og Windows Defender kan hjelpe deg med å bli kvitt det. Sistnevnte er fortsatt i beta, men fungerer fortsatt ypperlig.
Leasch Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 (endret) takk for alle svar! Firefox har hjulpet meg! Firefox er best! Endret 5. juli 2006 av Leasch
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Som sagt! Firefox er det som virker aller best
ttt Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg vil anbefale at du prøver Firefox (som har dette innebygd, og du kan stille det inn). Ellers er IE og Opera to gode alternativ med innebygd pop-up blocker.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Som sagt! Firefox er det som virker aller best 6440348[/snapback] Huff, du må ikke si slikt her inne. Kriger har startet for mindre. Jeg ser jo imidlertid ut fra nicket ditt at du er litt apokalyptisk av deg.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg vil anbefale at du prøver Firefox (som har dette innebygd, og du kan stille det inn). Ellers er IE og Opera to gode alternativ med innebygd pop-up blocker. 6440377[/snapback] IE, et godt alternativ til Firefox? Jasså.
ttt Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Ellers er IE og Opera to gode alternativ med innebygd pop-up blocker. 6440377[/snapback] IE, et godt alternativ til Firefox? Jasså. 6440389[/snapback] Det er dine ord. Eg har ikkje satt dei forskjellige nettlesarane opp mot kvarandre i mitt innlegg. Ikkje har eg tenkt å gjere det heller, da dette truleg vil føre til krangling og mange sure innlegg frå fanboys.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er dine ord. Eg har ikkje satt dei forskjellige nettlesarane opp mot kvarandre i mitt innlegg. Ikkje har eg tenkt å gjere det heller, da dette truleg vil føre til krangling og mange sure innlegg frå fanboys. 6440448[/snapback] Det er vel helst en sammenligning mellom Firefox og Opera som vil føre til krangling. Jeg tror ikke en fem år gammel og lite funksjonell nettleser med en haug med sikkerhetsfeil og dårlig støtte for standarer har så fryktelig mange fans her på forumet.
zjulik Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 takk for alle svar! Firefox har hjulpet meg! Firefox er best! 6440316[/snapback] Jeg vil gjenta tidligere: Du blir ikke kvitt skiten du allerede har på maskinen ved å bytte til Firefox. Du bare "ser den ikke".
salah Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bare et litt rart spørsmål. Føler dere nasjonalfølelse pga Opera er norsk? Folk nevner det med hver bidige gang de nevner ordet "Opera".
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 takk for alle svar! Firefox har hjulpet meg! Firefox er best! 6440316[/snapback] Jeg vil gjenta tidligere: Du blir ikke kvitt skiten du allerede har på maskinen ved å bytte til Firefox. Du bare "ser den ikke". 6440974[/snapback] Kan godt vær det. Men så lenge jeg ikke ser den og så lenge den forstyrer ikke meg når jeg er opptatt med noe så er jeg fornøyd. Har fått kun ett pop up så lenge!
zjulik Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Spyware - reduserer ytelsen på spill - reduserer båndbredden (= hastigheten) på internettforbindelsen din - kan åpne dører slik at annen spyware lettere slipper til - sender ut informasjon om hva du holder på med, til folk du ikke kjenner ...alt dette uten at du ser det men for all del. Endret 6. juli 2006 av zjulik
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Spyware- reduserer ytelsen på spill - reduserer båndbredden (= hastigheten) på internettforbindelsen din - kan åpne dører slik at annen spyware lettere slipper til - sender ut informasjon om hva du holder på med, til folk du ikke kjenner ...alt dette uten at du ser det men for all del. 6443611[/snapback] ok, hvordan sjekker jeg maskinen for spyware da?
ttt Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det linkes til fleire guider i følgande innlegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373574 Trur du skal få svar på det meste der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå