Hr. Jenssen Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vel, du kan jo installere NotR med en gang, men det blir betydelig vanskeligere. NotR er ikke slik som andre expansion packs. Den fortsetter liksom ikke der hvor vanilla sluttet. Når du installerer NotR, fungerer den nesten som en patch. I den samme verdenen får du flere quests, mer utstyr, osv. Med andre ord, om du spiller ferdig G2 nå, og vil prøve NotR etterpå, må du belage deg på å måtte spille spillet på nytt fra starten av. Så valget er ditt. NotR er mye vanskeligere, så for nybegynnere er det kanskje ikke å anbefale. Likevel, om du er en slik som aldri går gjennom spill på nytt, er det vel best om du installerer NotR samtidig. Hvor kjøpte du forresten Gold-pakken?
KayAU Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Takk for tips. Det viste seg at dette var Gold Edition som også NotR følger med. Da burde jeg vente med innstallasjonen av NotR? 6440498[/snapback] Å, kjempegreier, NotR kan vere litt vanskeleg å grave opp. Ansjå deg sjølv som heldig. Ja, eg ville ha venta med installasjonen av NotR til eg hadde minst ei gjennomspeling av vanlege Gothic 2. Misunnar deg litt som har heile Gothic 2 og NotR foran deg. Der er mykje å sjå fram til. Kay
KayAU Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Så valget er ditt. NotR er mye vanskeligere, så for nybegynnere er det kanskje ikke å anbefale. Likevel, om du er en slik som aldri går gjennom spill på nytt, er det vel best om du installerer NotR samtidig. 6440557[/snapback] For min del var eg glad for å ha spelt heile G2 eit par gongar før eg fekk tak i NotR. Ikkje berre på grunn av vanskegrada, sjølv om det er vesentleg nok i seg sjølv, men fordi eg fekk utforske verda på ein annan måte etterpå. Eg kjente allereie til massevis av ting, og kjente meg "heime" i spelverda, men der var likevel nye ting å oppdage og utforske. Men eg er einig i at om det berre skal vere ei gjennomspeling, er det kanskje best å installere alt med ein gong. Uansett synest eg G2 er slik at det er verdt å spele det fleire gongar. Det er artig å prøve forskjellige klasser òg, slik at ein får sjå historia frå litt forskjellige vinklar. Kay
wewwen Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Som sagt tiligere i tråden, du kommer ikke til og angre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå