Gå til innhold

Under The Sun@SentrumScene 29 Juli.4Strings, 18DJs


mihkku

Anbefalte innlegg

uts.poster.jpg

Etter flere år med venting for noe stort og heftig har ønsket etter et nytt Hyperstate gått igjen i den Norske klubbscenen. Under årets Summerparade så vil Djz.no gi det Norske folk følelsen av å komme tilbake til fortiden, men denne gang vil dette skje i nåtid.

”Under The Sun” er et nytt konsept som vil forandre den Norske klubbscenen, konseptet er ment å gi folk valuta for pengene. Målet er også å gi våres klubbscene et godt rykte for seriøsitet og respekt, noe som har manglet i de senere år. Med 6 internasjonale og 12 Norske Djs fordelt på 3 arenaer og en utescene, så vil dette være med på å skape en stemning som vi har savnet. Konseptet bygger ikke bare på selve Djene, men det er lagt vekt på lys og lyd så fremt som design.

 

”Under The Sun” vil være med på å putte Norge på verdenskartet for klubbere nok en gang!

29 Juli, kl 21.00 da åpner Sentrum Scene i Oslo dørene til Sentrum Scene, Samfunnshallen og en lounge i midten. Vær klar for Norges desidert heftigste dance begivenhet på flere år, rett etter Summerparade 2006.

 

Djer som 4 Strings, Yves Deruyter, Ron Van Den Beuken, Signum, Jesselyn, Tiddey og Cre8or vil gjeste to av de største arenaene for å gi en musikk opplevelse som sent vil bli glemt, det vil bli pumpende dance musikk til siste slutt. For de som vil ha en litt mer roligere tilværelse så kan de søke tilflukt på loungen som ligger i midten av de to største arenaene og for de som måtte stå i kø, så vil utescenen bidra med at køtiden ikke blir kjedelig!

Er noen i tvil så kan vi nevne at lys showet vil bli noe av det råeste Norge har set, hvis ikke hele Skandinavia.

 

Under The Sun har også gått inn for at konseptet skal promotere Norske Djs som er villige til å vise hva de kan, dette skjer ved en konkuranse som blir lagt ut på www.djz.no. Gjennom årets konkuranse ble det plukket ut hele 10 flinke Norske DJs som har fått spilletid på ”Under The Sun”. Vi er med på å fremheve dagens Norske Djs i en bransje hvor det er vanskelig å komme ut av gutterommet.

 

Årets thema er EGYPT, hva dette vil innebære får dere se på ”Under The Sun”

 

 

 

 

Hvem skal hvem skal? :w00t:

Endret av mihkku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Signum og Ron Van Den Beuken hadde vært kult å fått med seg. Men selvfølgelig er det dagen før jeg blir 18.  :(

6433045[/snapback]

Det finnes jo måter som gjør at du kommer inn på egen risiko da :)

 

Detta blir en knallkveld! Det blir en hel haug med ting som aldri har vært gjort på slike evnets før i Norden!

Vi har et lasershow uten like! :dribble:

 

29 Juli er en hektisk dag så jeg anbefaler at folk kjøper billettene på forhånd!

Lenke til kommentar
Signum og Ron Van Den Beuken hadde vært kult å fått med seg. Men selvfølgelig er det dagen før jeg blir 18.  :(

6433045[/snapback]

Det finnes jo måter som gjør at du kommer inn på egen risiko da :)

6434139[/snapback]

Lineup-en er ikke såå fantastisk at jeg tar den sjansen.

Lenke til kommentar
Lineup-en er ikke såå fantastisk at jeg tar den sjansen.

Noen har meninger om det, men når så du en slik lineup sist da?

Må man ha Tiesto eller Ferry hver gang for at folk skal komme?

Trudde poenget var å få til et party ikke et sted hvor folk skal be til DJen.

Lenke til kommentar

Jeg legger ut denne infoen for å fatte enda mer interesse.

 

Under The Sun er bare en brikke i noe større som vil dukke opp i løpet av en kort stund.

Men vi er avhengig av folkets interesse for slike evnets i Norge slik at våres aktører fatter mer interesse for et slikt event.

Vi ser på dette som viktig at vi får det mest mulig fullt da vi vil gi noe positivt til våres aktører, og vekke deres interesser.

Hvem disse er vil dere få et lite hint om etter Under The Sun!

 

Så hjelp oss med å gi klubb Norge et løft som garantert vil merkes!

Lenke til kommentar
Signum er min favoritttrance gruppe. Savner den gamle melodiøse trancen de holdt på med tidligere.

6438758[/snapback]

Signum har jo for all del ikke gått i glemmeboken!

 

De er tilbake for fullt nå og holder på med flere store produksjoner.

 

Jeg synes at vi burde ha hatt flere slike events i Norge, så man får se om det lar seg gjennomføre et slik event igjen.

 

Hva synes folk om slike events i Norge?

Lenke til kommentar
Lineup-en er ikke såå fantastisk at jeg tar den sjansen.

Noen har meninger om det, men når så du en slik lineup sist da?

Må man ha Tiesto eller Ferry hver gang for at folk skal komme?

Trudde poenget var å få til et party ikke et sted hvor folk skal be til DJen.

6434577[/snapback]

 

Han sier jo ikke at det må være Tiesto eller Ferry som spiller for at han skal komme, han sier at lineup-en ikke er så fantastisk at han prøver å komme seg inn ulovlig...

Hadde jeg vært 18 hadde jeg dratt.

 

 

Jeg synes at vi burde ha hatt flere slike events i Norge, så man får se om det lar seg gjennomføre et slik event igjen.

 

Hva synes folk om slike events i Norge?

 

Synes det er kjempeflott. Bare venter på at jeg skal fylle 18, så jeg kan bli med.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Jeg kommer om jeg får med meg folk, kjenner ikke så mange trancefolk at det gjør noe.

 

Men uansett digger at folk prøver å få tilbake et skikkelig trancemiljø til Norge igjen.

6440463[/snapback]

Er ikke ofte man har slike events mer, spes. hvor ting ikke bare fokuserer på DJen.

 

Synes trance burde få en sjanse igjen, Sverige har jo kommet seg betraktelig også på den siden.

Og ting skjer i mer "rolige" former også nå slik at det er bra!

Er mer positiv enn negativ omtaler for å si det slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...