Gå til innhold

Klassevalg når det gjelder damage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei=)jeg lurer på hvilken klasse som er best av warlock, mage og shadowpriest når det gjelder damage.

Takker for svar=) :)

6432270[/snapback]

Jeg vil si mage, selv om alle er bra på sin måte. Warlock har "tank" i voidwalker osv, priest kan heale og shielde osv

Skrevet

Tja, skal vi se på damagemeteret i MC, så er ikke mager i nærheten av warlockene, iallefall ikke i vårt guild. Der er det et par warlocker på topp, roguene hakk i hæl, og magene kommer langt ned på listen. Jeg måtte faktisk bytte fra 10 til 15 entries på damagemeteret for å se første mage.

Shadowpriest har vi dessverre ikke (to av de mer aktive priestene forsvant), men om vi hadde hatt det, tror jeg nok topp 5 hadde vært innenfor rekkevidde, såfremt de fikk tilgang til stæsj som Sash of whispered secrets, Hexxers cover, Anathema og tilsvarende snask.

Skrevet

Det er utrolig effektivt med shadowpriests i raids. En shadowpriest med vampiric embrace og en del damageutstyr gjør mye damage og healer. Man trenger ikke mer enn en shadowpriest på et 40-man raid.

Skrevet

hvis jeg må velge mellom en av dem er det jo warlocks som gjørmest dmg.. men av alle clases er det warriors som har mulgheten til og gjøre mest dmg.. taar seff litt tid med tanke påat de er så inni helvette gear depended. men en warrior med rett gear eier alt og alle på dmg. dette får du jo forsåvet nesten aldri se i raids fordi warriors sjelden har jobb som DD i senere instances siden de ikke hare noen deaggro spells

Skrevet

Som level 58 warlock i Western Plaguelands drev jeg og farma xp og penger, og mens jeg drepte en undead så kommer en Forsaken Warrior og en Forsaken Rogue på meg.

Takket være en annen undead NPC og meg selv så fikk jeg to hk innen 1 minutt var gått :)

Så gå Warlock hvis du skal eie alt og alle :D

Skrevet

Hehe, uansett hva jeg sier, så er det "den og den klassen bør ta seg sammen". For en måned eller to siden var det warlocker og warriorer som toppet listene, da måtte roguene respecce og få seg bedre gear. :)

Men, joda, jeg er litt imponert over at magene ikke er høyere opp på listen selv. Jeg tror veldig mange er opptatt av å få tier 1, uten å se på stats.

Skrevet

jepp, tidligere lå ikke magene nødvendigvis på topp, fordi de måtte slappe av, nå er det full nuke hele tiden og de ligger mye bedre ann i mc, i bwl har rogusa en god fordel sammen med hunters, iogmed at de kan resette agro

Skrevet

I mitt forrige raid guild var det alltid enten en rogue eller mage som var paa toppen av lista... Men saa har vel egentlig mages lettere for aa faa seg + dmg gear enn rogues som maa skaffe seg bedre vaapen, mens mages faar bedre dmg paa nesten hver eneste armor-piece de har. Rogues faar nesten ikke bedre damage, men heller resistance/stamina/critt/hit/dodge chance.

Skrevet (endret)
Rogues faar nesten ikke bedre damage, men heller resistance/stamina/critt/hit/dodge chance.

AP, crit og hit er ikke mer damage?

Endret av Meldarion
Skrevet

jeg spiller selv rogue og sloss gjerne med 2-3 andre rogues om mest dmg.

ellers så har vi lock/mage/hunter/warr som sloss lengre ned på dmg meteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...