Gå til innhold

Spybot Search & Destroy og Ad-aware?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei!

 

kan jeg bruke både Spybot Search & Destroy og Ad-aware uten at noe blir ødelagt?

6428675[/snapback]

 

 

jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da...

hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html

sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen!

 

men uansett sa tror jeg da du kan fjerne pop ups ved a kryssa av pa noe inne pa windiws brannmur eller pa antivirusen din!

eller sa skal vel ad-aware og spybot fjerne det tror jeg

 

dropp spyware blaster og last ned spy sweeper istedet, den kom best i test pa www.spyware.no

last ned her: http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=889

Endret av GamEzoR
Lenke til kommentar

jeg ville ikke installert noen av de spyware programmene som ble nevnt :p jeg bruker nod32 som antivirus program.. abefaler dette på det sterkeste ;)

om du bruker adaware, kan du jo laste ned adaware med den ad-watch greia. blokkerer en del den.

eller kan du bruke denne: http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip

funker fint:p

har selv installert spyware S&D og adaware, men er ikke no jeg bruker så veldig åfte. hender jeg tar en liten søk i ny og ned

Lenke til kommentar
jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da...

hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html

sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen!

 

OK. Her har vi altså en fyr som presterer å drive noe som høres så seriøst ut som "spyware.no" uten å ha den aller, aller, aller ringeste idé om hva han holder på med. Helt fantastisk. Å vurdere Spywareblaster opp i mot tradisjonelle antispywareprogrammer er som å sammenligne en flammesikker vest med røykvarslere: "Jeg hang vesten opp i taket og så laget jeg en masse røyk, men vesten pep ikke i det hele tatt, ingen som helst alarm". Hvem er denne fyren egentlig? Og bør han få lov å holde på??

 

For dere som måtte la dere forvirre av denne komplett ignorante tåkefyrsten: Spywareblaster er ikke realtime spywarebeskyttelse. Det er heller ikke en spywarescanner. Det er et program som "immuniserer" noen tusen angrepspunkter på maskinen og gjør det mye vanskeligere for styggedom å feste seg. Spywareblaster er et helt essensielt tilskudd til beskyttelse.

 

Huff. Riktignok er internett et deilig fritt sted for meningsytring, men det er dessverre også idiotenes egen lekegrind.

Lenke til kommentar

Den er god - ingenting å si på det. Og jeg ser at det er nok enkelte ting på sidene der man kanskje kan ha nytte av å lese. Men en bok om Norgeshistorie, der forfatteren stort sett har sine ord i behold, men så presterer å si at Norge fremdeles er i union med Sverige - da faller liksom alt det andre bort.

Lenke til kommentar
jeg tror jeg ville droppet spywareblaster jeg da...

hvis du sjekket http://www.spyware.no/spywareblaster.html

sa kom ikke den sa veeeldig bra ut i testen!

 

OK. Her har vi altså en fyr som presterer å drive noe som høres så seriøst ut som "spyware.no" uten å ha den aller, aller, aller ringeste idé om hva han holder på med. Helt fantastisk. Å vurdere Spywareblaster opp i mot tradisjonelle antispywareprogrammer er som å sammenligne en flammesikker vest med røykvarslere: "Jeg hang vesten opp i taket og så laget jeg en masse røyk, men vesten pep ikke i det hele tatt, ingen som helst alarm". Hvem er denne fyren egentlig? Og bør han få lov å holde på??

 

For dere som måtte la dere forvirre av denne komplett ignorante tåkefyrsten: Spywareblaster er ikke realtime spywarebeskyttelse. Det er heller ikke en spywarescanner. Det er et program som "immuniserer" noen tusen angrepspunkter på maskinen og gjør det mye vanskeligere for styggedom å feste seg. Spywareblaster er et helt essensielt tilskudd til beskyttelse.

 

Huff. Riktignok er internett et deilig fritt sted for meningsytring, men det er dessverre også idiotenes egen lekegrind.

6465030[/snapback]

 

Vil tro det blir det samme som spyboot search and destroy sitt immuniseringsdel, hvor (bad) sider blir blokkerte?

Lenke til kommentar
men spywareblaster stOtter bare firefox og internett explorer da...

sa for oss som har opera er ikke dette noe alternativ :(

6469950[/snapback]

 

Nå er Opera en svært godt beskyttet browser i utgangspunktet fordi den ikke benytter ActiveX som er en av de store innfartsårene for malware. Du vil fortsatt ha svært god nytte av spywareblaster! Linkage

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

spywareblaster er et passivt porogram som fungerer uavhengig av alle nettlesere og andre programmer derfor blir det ingen konflikter og ingen ressursbruk.

Teknisk sett så legger det inn sperre for clsid adressene til endel kjente spyware og blokkerer på den måten at de blir lagret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...